Hallo,
In mijn meldingen venster heb ik een melding die niet weg wil. Ook niet wanneer ik meldingen uitschakel. Het gaat om de onderste melding van de foto.
Wanneer ik er op tik, is hij aan het laden. Daarna verdwijnt het scherm, ik klik dan nergens op. In mijn "geopende apps" kan ik alleen de tekst van dat scherm lezen, omdat het heel snel weer verdwijnt.
Hij haalt dus geen apps op, laat niks zien, maar de melding gaat niet weg. Iemand die een tip heeft?
Groetjes Nienke
(Samsung S20+)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik gebruik mijn s20+ nu een paar weken met Tele2 sim, geen melding. Sinds vandaag de Vodafone sim en direct bovenstaande "probleem". Ik heb de app geopend en gedwongen gestopt, melding is nu weg. Even afwachten of dat zo blijft.
hier hetzelfde, heel irritant. Is er inmiddels een oplossing voor?
Hey @bonzwa . De reactie voor de jouwe van @Frank ffwrw geeft een mogelijke oplossing. Heb je dit al geprobeerd?
hi lycke, welke app zou ik dan gedwongen moeten stoppen?
bonzwa wrote:
hi lycke, welke app zou ik dan gedwongen moeten stoppen?
Volgens mij configAPK. Echter, gedwongen stoppen is niet de oplossing. De melding blijft terug komen.
Door over de melding naar rechts te vegen kan je instellingen wijzigen. Dan kan je de melding minimaliseren en is hij minder irritant. Verder is het afwachten wanneer Samsung de bug fixed ben ik bang.
Ook hier hetzelfde euvel (Samsung A51)... Je kunt de melding voor max 2 uur uitschakelen.
Bij eerste gebruik van telefoon in april, de melding maar 1x gehad. Vandaag systeem update en ja hoor.... melding weer terug....
Er is idd géén mogelijkheid om de melding helemaal uit te schakelen.
Sinds vandaag ook een S20 aangeschaft. Hier dezelfde melding. Lijkt een Vodafone kwaaltje omdat het apps van de provider betreft. De melding gaat niet weg. Op mijn S8 had ik die melding tot vandaag iig niet. Graag een oplossing.
Ik heb vanmiddag met de Helpdesk Samsung gebeld en de medewerker is middels de app Smart Tutor in mijn telefoon gedoken.... uiteraard was de melding niet meer te zien (ik had deze vanmiddag weer voor 2 uur uitgeschakeld).
Hij kon geen plausibele verklaring geven en hij vond het vreemd, dat je de melding niet zelf kunt uitzetten. Als de melding weer zou verschijnen moest ik terugbellen en zou hij via de app weer meekijken.
Tot nu toe geen melding meer gehad.
Ook op mijn S20 hetzelfde probleem, factory reset helpt niks, zodra de simkaart geplaatst wordt komt deze melding gelijk weer in beeld.
de melding is ook niet door naar rechts te swipen te minimaliseren, hoop dat er snel een fix komt want vindt dit echt een groot minpunt van deze telefoon
sinds vandaag word ik nu wel doorgestuurd naar de 'aanbevolen apps' wat er maar 1 blijkt te zijn en dat is my vodafone
Beste vodafone is hier na 2 maanden inmiddels al een oplossing voor gevonden elke 2 uur een melding blijft irritant
Beste Vodafone, het blijft heel stil van jullie kant als het gaat om een echte oplossing.
Ik heb ook een S20+ en ook hetzelfde probleem. Ben afgelopen zaterdag bij één van jullie winkels langsgegaan. Daar wisten ze de oplossing ook niet, maar gaven wel aan dat het met My Vodafone te maken had.
Dus graag nu wel antwoorden wat het probleem is en hoe het een en ander opgelost gaat worden!
Ik heb hier ook last van, begint idd wel irritant te worden....
Dag Vodafone medewerker, deze melding is niet weg te krijgen. Zeer irritant. Inmiddrls 2 maanden last van met S20. Ligt dit nu bij Vodafone of bij Samsung? Ook na laatste systeemupdate geen fix, helaas. Wanneer volgt oplossing?
Hey all.
Wij staan in deze ook een beetje voor een raadsel. Hebben jullie de mogelijkheid om bij instellingen - apps/ applicaties de desbetreffende app op te zoeken en deze uit te schakelen?
En @NaPlu , heb jij het inmiddels weer gehad en nog contact met Samsung gehad hierover?
Hallo Lycke Vodafone,
Ik moet bekennen… sinds de Samsung medewerker via de Smart Tutor app letterlijk in mijn telefoon is gedoken, heb ik de melding niet meer gehad. Ik heb er géén verklaring voor.
De meldingen bij de app ConfigAPK staat op: Geblokkeerd
Zie ook foto bij bericht @Nienke-NK
Lijkt me een goed idee dat iemand van Vodafone dan belt met Samsung hoe dit op te lossen en het met ons gefrustreerde klanten te delen! 😉
Nog steeds geen oplossing hiervoor? Begint nu wel echt vervelend te worden..
Sinds vorige week de Galaxy S20+, melding is weg te krijgen door de My Vodafone app te verwijderen en vervolgens te klikken op de melding. Dan zal de My Vodafone app weer geïnstalleerd worden en zal de melding permanent verdwijnen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.