jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

meer data per 1 maart

Hoi ik zou meer data krijgen met mijn red together abonnement

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Oke ik kreeg een mail waarin werd vermeld dat ik de status kon zien op My Vodafone zodoende

Bekijk in context

19 Reacties 19
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jrwalker 
Heb je daar een mail en/of sms van ontvangen? Als dit het geval is dan krijg je deze ook. Je abonnement moet in ieder geval van na maart 2019 zijn. 

Heb geduld en dan kan een Vodafone Community medewerker je helpen met meer informatie en kijken wat er aan de hand is. 

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Hoi Energiboy,

 

ik heb inderdaad een sms gekregen dat per 1 maart de data 50 gb wordt, maar de verhoging is nog niet gerealiseerd.

Bedankt voor je reactie

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @jrwalker 

Als je me even een privébericht stuurt met je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer kan ik met je meekijken. 

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb een gistermorgen een Case nummer gekregen 9418116

Wanneer kan ik zien hoe mijn probleem er voor staat op My Vodafone?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als je inlogt op de website, kun je onder vragen en verzoeken het onderzoek bijhouden @jrwalker.

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Hoi Steven dat is juist het probleem, als ik inlog vindt ik Case nr 9418116 nergens

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan is het onderzoek naar een afdeling doorgezet waardoor het niet te volgen is via My Vodafone.

 

Maar wij kunnen natuurlijk altijd de status checken voor je.

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Oke ik kreeg een mail waarin werd vermeld dat ik de status kon zien op My Vodafone zodoende

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb zelf het idee dat het indienen van de Case niet helemaal goed is gegaan.

Ik heb tot nu toe altijd al problemen gehad wanneer ik mijn abonnement ging veranderen/verlengen.

Dat is al jaren zo, eigenlijk ik niet waarom het telkens mis gaat.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het onderzoek loopt op dit moment nog. Om de zoveel dagen zullen @Sharon of ik de status voor je controleren.

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Hoi Steven en Sharon,

 

Ik heb mijn probleem even op Vodafone site van Facebook geplaatst.

Binnen vijf minuten was het probleem opgelost..

rara hoe kan dat

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik durf niet te zeggen wat mijn collega's gedaan hebben, aangezien ik niet bij dat gesprek aanwezig ben geweest @jrwalker 

Fijn om te lezen dat het voor je opgelost is. Ik zal het onderzoek laten sluiten.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
jrwalker wrote:

Hoi Steven en Sharon,

 

Ik heb mijn probleem even op Vodafone site van Facebook geplaatst.

Binnen vijf minuten was het probleem opgelost..

rara hoe kan dat

Misschien ergens toch iets mis gegaan met het systeem.
Waar mensen werken kunnen ook fouten gemaakt worden en waar systemen het overnemen van mensen, wil niet zeggen dat het altijd goed gaat   - Maar toch mooi dat ze je hebben kunnen helpen bij Vodafone op Facebook. Dan wens ik je er ook heel veel plezier mee !

jrwalker
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Begin het een beetje zat te worden met Vodafone. Ben al jaren klant maar elke keer dat ik mijn abonnement verander/verleng gaat er wel weer wat mis. Heb op 11 maart mijn Red Together abonnement weer verlengd, kreeg kort geleden een sms dat ik 10 GB meer data zou krijgen per 1 maart. Ja vergeet het maar, gebeld en ook contact gezocht via Het Forum. Inderdaad er klopt iets niet werd er verteld, een Case aangemaakt. De Case is nergens bekend? De mensen van het Forum weten het ook niet. Misschien moet ik dan maar weer een klacht indienen? Vodafone zo ga je toch niet met klanten om.

Vodafone Nederland

 

Goedenavond Joop! Logisch dat je niet eindeloos in de weer wil zijn met de bundel. Ik heb het abonnement opnieuw op het nummer gezet. Dat zorgt ervoor dat je automatisch de upgrade krijgt. Let op: Je ziet nu in My Vodafone 260 GB. Dat is 160 GB van de oude bundel + 100 GB voor de bundel die ik erop heb gezet. Vanaf 1 april zie je 200 GB staan (50 + 50 GB wat wordt verdubbeld vanwege Ziggo). ^Ivo

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar @jrwalker, je zegt toch dat het is opgelost?
Als jij een case hebt aangemaakt dan kunnen de mensen van Vodafone Community (forum) niet zoveel meer want dan ligt het bij een andere afdeling. Dan kunnen ze zich er misschien wel in gaan mengen maar dat heeft geen zin omdat iemand anders er al mee bezig is. Waarschijnlijk was het puur toeval dat je iemand op Facebook sprak en dat je toen een verhoging kreeg, dat kan. 

Vodafone gaat heel goed met z’n klanten om. Alleen als klanten het niet eens zijn of als er iets mis gaat, dan is het opeens Vodafone die z’n best niet doet. Jammer hoor, want ik was super blij toen ik die GB extra kreeg en ik heb Vodafone er ook erg voor bedankt. Zo kan het natuurlijk ook 

Je hebt je punt duidelijk gemaakt, Steven zal het vast meenemen in z'n bespreking met de mensen achter de Community. Wie weet werpt het z’n vruchten af en voor nu zou ik zeggen, lekker genieten!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De case is zeer zeker bekend, aangezien je in een eerder bericht gewoon het case nummer aangaf. Ik heb je ook duidelijk uitgelegd waarom je het onderzoek niet kon inzien. Echter betekent dat niet dat je case nergens bekend is. Wij hebben er voor gekozen om het via een onderzoek aan te kaarten. Hierdoor kan er gecontroleerd worden of het bij meerdere nummers verkeerd gaat. 
Dat jij kiest om via een ander kanaal contact op te nemen (wat je goed recht is) en daarbij het abonnement meteen omgezet wordt, is ook een optie. Alleen hebben wij vanuit hier daar niet voor gekozen ivm zodra er iets mis gaat, het onderzocht kan worden. Dit is nu niet meer mogelijk.

Nance1971

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wij hebben 2 abonnementen voda/Ziggo. Nu kreeg ik op 1 tel nr bericht dat ik data verdubbeling kreeg, dit is inmiddels verwekt. Helaas de andere niet en heeft ook niks gekregen. Terwijl de beide abonnementen gelijk zijn afgesloten??? Hoe kan dit...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

 @Nance1971 ik heb gereageerd op je eigen topic hierover. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Issue is opgelost dus dit topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic