NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes

meer betalen in 2014 / Inflatiecorrectie

Beste Vodafone crew,

Ik ben actief op het forum, en weet dat het forum een gebruiker helpt gebruiker kenmerk heeft. Maar ook heeft het als kenmerk om als klankbord te functioneren.

Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat ik opeens 49,50 moest betalen voor mijn basis abonomment in plaats van 47,50. Ik in verbazing contact opgenomen met de klantenservice, waar dit opeens door komt. Want er stond geen specifactie bij.

Bleek dit te komen door de "inflatie". Ik had hier eerst begrip voor maar hoelanger ik er over na dacht. Des te meer begon het te voelen als een gemene economische truck. Want 1,3 jaar geleden toen ik mijn abonomment afsloot, wist u dat deze inflatie er aankwam. Want dit is een economische goed, qat jaarlijks plaats vindt. Daarom vind ik dat ik onjuist geïnformeerd ben bij het afsluiten van mijn abonommemt.

Mijn vraag is dus, hoe denken andere gebruikers hierover? Ik zit er over te denken Vodafone schriftelijk / aangetekend mijn beklacht te doen. En als hier geen oplossing wordt geboden het voor het gerecht te halen, puur om te weten of deze gang van zaken niet onder de kop "onjuist geinformeerd" vallen.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@NetwerkFreak

Ik kan me voorstellen dat dit geen aangename verrassing is. Deze verhoging heeft te maken met de inflatiecorrectie. Kijk voor alle informatie even op de website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic