Maikelsinteur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

me abbonement doet het niet

Ik wil inloggen op my vodafone en dan krijg ik er zijn geen rollen beschikbaar voor deze gebruiker.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Maikelsinteur,

Heb je bovenstaande tips geprobeerd? De melding "geen rollen beschikbaar" wilt eigenlijk zeggen: "leeg account". Log je in via de app? Probeer dan eens in te loggen via de website. Daarna kun je je mobiele nummer koppelen aan je account en zou het moeten werken. Zo niet, dan horen we het graag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Maikelsinteur
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je het ook al via een andere browser geprobeerd? Misschien dat er iets mis is gegaan met de browser. Of delete anders even de koekjes van je browser.

Krijg je wel info te zien als je via de My Vodafone app kijkt? Als dat zo is dan ligt het waarschijnlijk aan de online My Vodafone en als het via de app ook niet lukt, dan zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of een chat starten.

Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Maikelsinteur,

Heb je bovenstaande tips geprobeerd? De melding "geen rollen beschikbaar" wilt eigenlijk zeggen: "leeg account". Log je in via de app? Probeer dan eens in te loggen via de website. Daarna kun je je mobiele nummer koppelen aan je account en zou het moeten werken. Zo niet, dan horen we het graag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt Maikelsinteur ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic