DP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mc afee mobile protect

Heb een nieuwe telefoon met nieuwe sim (met zelfde nummer als oude sim) maar de nieuwe sim kan alleen op maandag t/m zaterdag worden geactiveerd en het is nu zondag?!?! Maar mijn oude telefoon met simkaart is nu geblokkeerd door mcafee mobile protect en weet mijn pincode niet meer. Dus nu kan ik helemaal niks, niet bellen niet gebeld worden niet internetten. Wat kan ik daaraan doen??
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey DP, is het inmiddels gelukt om hem te activeren? Ook de pincode van mobile protect kun je aanvragen telefonisch.
merlien

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn toestel is vergrendeld en er word mij gevraagd naar een pincode. Pincode heb ik niet. Ik zit in het buitenland en kan nu helemaal niks met mijn mobiel.
Kan ik op zondag Moblie protect bellen? Zou graag met spoed ontgrendeld willen worden.

Als ik op pincode vergeten druk ,staat er : neem contact op met mijn eigen email adres om deze telefoon te retourneren.
merlien

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heeft er iemand een oplossing voor mij, die hetzelfde probleem heeft gehad
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Merlien, je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice via 1201 (0900-0940) of onze collega's via Twitter en Facebook. Zij kunnen je Mobile Protect wachtwoord resetten. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic