kamaron

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail werkt niet meer sinds de update

Ik heb altijd mijn mail perfect werkend gehad op mijn  iphone TOT de nieuwe update...wat doe ik fout?
Mijn inkomende server is 
mail.chello.nl (ben dus al heel lang klant)
dan mijn gebruikersnaam en ww
uitgaande 
authsmtp.vodafone.nl
gebruikersnaam mail en dan mijn gsm nr @ vodafone.nl en mijn ww van hun/hier.
Maar hij wil het niet meer doen (deze inkomende was vooraf ook zo....)
ik kan wel versturen mag genoeg maar niet inhalen...
5 Reacties 5
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi kamaron,

Dat weten we hier niet, ik zal je ook vertellen waarom.
De inkomende mail ( daar hebben we het over) is van Chello, hiervan weet niemand de specifieke gegevens.

Gezien je wel kunt versturen is de verbinding zelf oké, dan moet het probleem in de instellingen van de inkomende mail liggen.

Succes iig!

kamaron
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
enne.....help dus wat kan ik hieraan doen?   (word er gek van voor die update van pas werktte alles perfect)
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Kamaron,
 
De inkomende server van Chello is nu tegenwoordig van UPC (ik geloof dat ze Chello eruit zijn aan het knallen).  Even denken mm ja de gegevens van UPC is pop3.upcmail.nl (toevallig net hier gevonden UPC). Verander aub niet de uitgaande mail =O die werkt net juist goed 😃
 
Hoop dat het je helpt
 
Groet
 
WhiteWolf
kamaron
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik spring ik spring ik spring
het werktttttttttt (zo vervelend als je dat gewend )
jippieeeeeeeee
mocht iemand weten hoe...dan roep maar dan zet ik hier neer hoe de instelingen wezen 😉
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
kamaron schreef:
ik spring ik spring ik spring
het werktttttttttt (zo vervelend als je dat gewend )
jippieeeeeeeee
mocht iemand weten hoe...dan roep maar dan zet ik hier neer hoe de instelingen wezen 😉
Of je nu mail.chello.nl, mail.upcmail.nl of pop3.upcmail.nl gebruikt maakt niet uit, dit zijn allemaal aliassen die op exact dezelfde mailserver uitkomen.
 
Ik kan je wel vertellen dat de mailservers van UPC met enige regelmaat storingen hebben (treurig maar waar) en dat ik persoonlijk dat een zeer logische verklaring vind voor de storing die jij ondervond. Als je mail nu werkt, en je zou hem nu terugzetten naar mail.chello.nl, weet ik bijna wel zeker dat die ook gewoon weer werkt.
 
Kortom, de kans is zeer groot dat deze storing niet met Vodafone of de update van iOS te maken had, maar gewoon afkomstig van UPC zelf was.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic