pzvrk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail versturen lukt niet

Ik heb een Iphone 4s. Mail versturen lukt niet. Instellingen volgens instructie:
hostnaam: authsmtp.vodafone.nl
gebruikersnaam: mail06xxxxxxxx (xx - mijn telefoonnummer)
wachtwoord: mijn MijnVodafone wachtwoord (gechekt en deze werkt op MijnVodafone)
SSL: aan
serverpoort 25 (ook 587, 2525 geprobeerd)

Ik krijg foutmelding:
gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist.
6 Reacties 6
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @pzvrk ,
Dat kan niet de bedoeling zijn. Je moet er wel mee kunnen mailen:@
Ik heb de instellingen eens erbij genomen. Wil je deze eens doorlopen.
Fingers crossed, Per
pzvrk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte,

Bedankt voor de antwoord maar dat helpt niet. Ik heb Vodafone nummer via mijn werkgever (Sogeti Nederland) en in instructie voor e-mail staat er dat uitgaande server van Vodafone ingesteld moet worden. Dat heb ik dus geprobeerd op verschillende manieren maar krijg altijd dezelfde foutmalding (zoals eerder is vermeld)
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @pzvrk
Zou het dan kunnen zijn, dat je via de werkgever andere instellingen hebt?
Als grote bedrijven een corporate account nemen, dan wordt hier en daar door de eigen IT wel eens iets aangepast. Is het mogelijk dat je maandag met hen contact opneemt, zodat we dit in ieder geval uit kunnen sluiten?
Groet, Per
pzvrk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte,

Binnen bedrijf is niets gewijzigd en andere mensen kunnen gewoon mail versturen met dezelfde instellingen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @pzvrk

ik heb mijn vorige bericht nog eens doorgelezen. maar kan echt niet ontdekken dat ik heb aangegeven dat er iets gewijzigd zou zijn binnen het bedrijf. Ik geef aan dat sommige bedrijven hun eigen instellingen (afwijkend van de standaard) gebruiken.

Het komt soms voor dat de instellingen in je toestel verspringen. In dat geval kan je eigen IT afdeling je de instellingen geven die men gebruikt om intern te kunnen mailen.

Gr Per
pzvrk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte,

In instructie voor mail bij mijn bedrijf staat er dat "SMTP (uitgaand mail) van je telecom provider" ingesteld moet worden. Dat heb ik volgens Vodafone instructies geadaan maar versturen van mail lukt niet (met ontvangen heb ik geen problemen)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic