Geachte heer, mevrouw,
Ik heb zojuist in meerdere browsers (IE 8 en firefox) geprobeerd om via MyVodafone een mail te versturen naar de klantenservice. Na de complete mail getypt te hebben gebeurt er niets als je klikt op de button 'ga verder', wat een frustratie! Nu heb ik me helemaal moeten aanmelden om onderstaande vraag te stellen, waarvan ik ook al vindt dat ik hier veel eerder antwoord op zou moeten krijgen aangezien ik een maand geleden dezelfde vraag ook al heb gemaild! bij deze:
Ik heb aangegeven mijn contract te willen ontbinden omdat ik overstap op een andere provider. Nu heb ik tevens nummerbehoud aangevraagd. Om onduidelijke redenen heb ik van Vodafone een brief gekregen dat dit niet geaccepteerd wordt. Vandaar dat ik niet met mijn nieuwe abonnement bij een andere provider kan beginnen. Kunt u mij uitleggen waarom jullie dit niet accepteren. Als ik alles goed begrijp hoor ik gewoon recht te hebben om mijn abonnement per direct te stoppen met nummerbehoud. Ik hoor graag zo snel mogelijk van u aangezien ik al een maand wacht op uitleg.
Vriendelijke groet,
Marlijn Bouwman
Mod adit: mobielnummerverwijderd.