MBouwman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail sturen werkt niet! en nummerbehoud

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb zojuist in meerdere browsers (IE 8 en firefox) geprobeerd om via MyVodafone een mail te versturen naar de klantenservice. Na de complete mail getypt te hebben gebeurt er niets als je klikt op de button 'ga verder', wat een frustratie! Nu heb ik me helemaal moeten aanmelden om onderstaande vraag te stellen, waarvan ik ook al vindt dat ik hier veel eerder antwoord op zou moeten krijgen aangezien ik een maand geleden dezelfde vraag ook al heb gemaild! bij deze:

Ik heb aangegeven mijn contract te willen ontbinden omdat ik overstap op een andere provider. Nu heb ik tevens nummerbehoud aangevraagd. Om onduidelijke redenen heb ik van Vodafone een brief gekregen dat dit niet geaccepteerd wordt. Vandaar dat ik niet met mijn nieuwe abonnement bij een andere provider kan beginnen. Kunt u mij uitleggen waarom jullie dit niet accepteren. Als ik alles goed begrijp hoor ik gewoon recht te hebben om mijn abonnement per direct te stoppen met nummerbehoud. Ik hoor graag zo snel mogelijk van u aangezien ik al een maand wacht op uitleg.

Vriendelijke groet,

Marlijn Bouwman

Mod adit: mobielnummerverwijderd.
2 Reacties 2
mogwai

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het toch zo lang duurt kan je toch beter bellen wat er aan de hand is?
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Marlijn,

Vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken via My Vodafone. Gelukkig heb je het webcare team gevonden via het forum.

Het nummerbehoud tussen de verschillende providers is volledig geautomatiseerd. Als een aanvraag correct is wordt deze automatisch goedgekeurd. Wanneer een aanvraag afgekeurd wordt krijgt de aanvragende partij de reden door hiervan en dient deze met haar nieuwe klant te communiceren.

In dit geval is als reden doorgegeven aan je nieuwe provider dat het simkaartnummer en mobiele nummer niet overeenstemmen. Waarschijnlijk zit de fout in het simkaartnummer dat de aanvragende partij heeft gebruikt.

Je kunt het beste contact opnemen met je nieuwe provider en samen je gegevens controleren op de aanvraag. Bij de verbeterde anvraag mag de opzegtermijn van 1 maand achterwege gelaten worden omdat die al verstreken is. De minimale tijd die nu nodig is om te porteren is nu 5 werkdagen.

Vriendelijke groet,

EricM
Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic