paul64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

loskoppelen ziggo Vodafone inlog

Hoe kan ik de inlog ziggo loskoppelen van Vodafone, dus 2 wachtwoorden ipv 1 wachtwoord?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @paul64
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij deze wil ik je laten weten dat het is geregeld. Je kunt nu een nieuw My Vodafone account registeren. Let op dat je deze registreert met een ander e-mail adres dan welke je nu gebruikt bij Mijn Ziggo 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @paul64 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiermee kan iemand van Vodafone je helpen. Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Cecilia  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @paul64
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij deze wil ik je laten weten dat het is geregeld. Je kunt nu een nieuw My Vodafone account registeren. Let op dat je deze registreert met een ander e-mail adres dan welke je nu gebruikt bij Mijn Ziggo 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic