Hoe kan ik mijn vodafone account loskoppelen van het ziggo account van mijn partner? @Vodafone
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geregeld hoor @RutgerVC. Ik heb het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Je kunt nu vanuit jouw My Vodafone account het account uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo account.
Hoi @Jamal bachar
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit kan alleen iemand van Vodafone voor je doen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan zal, maandag waarschijnlijk, een Vodafone medewerker dit voor je los koppelen en het hier laten weten dat het is gelukt.
Nog hele fijne feestdagen gewenst.
Hoi @Jamal bachar,
Welkom op de Community van Vodafone.
Kun je voor mij de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik My Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo voor je.
Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.
Ik heb helaas nog niks van je vernomen @Jamal bachar. Is het inmiddels opgelost?
Goedemiddag @Steven Vodafone @Vodafone , ook ik wil net als Jamal bachar graag mijn ziggo en vodafone account loskoppelen. Mijn ziggo account is nog van mijn vorige woonplek, ondertussen hebben we ziggo op een ander adres (maar op naam van mijn vrouw). deze wil ik koppelen aan vodafone, maar lukt niet want deze staat dus nog gekoppeld aan het “oude” ziggo account.
Kunnen jullie helpen!? 🙂 🙂 🙂
Ik hoor het graag!
Geregeld hoor @RutgerVC. Ik heb het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Je kunt nu vanuit jouw My Vodafone account het account uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo account.
WOW! snel 🙂
dankjewel Cecilia, allemaal gelukt ondertussen 🙂
Ah, dat is top om te horen @RutgerVC
Dat heb jij ook supersnel geregeld, haha!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.