rutgerdewitt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

logboek geschiedenis

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe telefoon gekocht nadat mijn oude kapot is gegaan, hetzelfde nummer heb ik behouden. Het probleem is echter dat ik op mijn oude telefoon een aantal nummers had in mijn logboek geschiedenis die ik niet meer heb en nergens kan vinden.

Mijn oude toestel functioneert niet meer en mijn vraag is of ik die nummers nog op een bepaalde manier kan verkrijgen, er zaten een paar hele belangrijke nummers tussen van familieleden.

Hoe moet ik mijn bel geschiedenis terug te zien krijgen? Kan ik vodafone bellen of vodafone winkel bezoeken om het terug te traceren via mijn simkaart mischien?

Advies alstublieft.
3 Reacties 3
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Rutger, als je oude toestel helemaal niet meer werkt dan wordt het moeilijk om er nog data vanaf te halen. Je kunt eventueel proberen ermee naar een Vodafone winkel te gaan en te vragen of zij de nummers van je oude telefoon kunnen kopiëren naar je nieuwe toestel. Als het apparaat dat zij gebruiken hiervoor toch nog verbinding kan maken met het oude toestel, dan zou dat de oplossing kunnen zijn. Mocht het niet werken, dan is het een mogelijkheid (iets omslachtiger) om je (online) facturen van de afgelopen maanden te bekijken. Daarop staat op de specificatie namelijk vermeld welke nummers je gebeld hebt. Dus als je nog ongeveer weet wanneer je voor het laatst naar een nummer gebeld hebt, dan kun je op die manier terugzoeken wat het nummer was. Hopelijk heb je hier iets aan!
jeroenselier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En als iki nu vorige week twee keer gebeld ben door een voor mij onbekend nummer inclusief voicemail maar deze alswel het nummer niet meer terug kan vinden in het logboek... kan ik één van de trwee oif beiden op één of andere manier achterhalen=
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic