wesselsnoek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

live.vodafone.offnet

hoi,
 
ik krijg al een paar maanden extra kosten boven op mijn abbonement bij vodafone.
dit komt steeds door het gebruik van "live.vodafone.offnet" is dit uit te zetten op mijn smartphone? ik heb een samsung galaxy note.
 
hierbij nog een link van het antwoord van vodafone met de vraag wat "live.vodafone.offnet" is.
http://www.facebook.com/VodafoneNL/posts/309910529039236
 
alvast dank,
 
groetjes Wessel
4 Reacties 4
MilanE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Wesselsnoek!

live.vodafone.offnet geeft inderdaad het gebruik van het mobiele internet weer. Als je geen gebruik wil maken van mobiel internet; zorg dan dat je via Instellingen > Draadloos & Netwerken > Mobiele Netwerken de Pakketgegevens uitzet.

Groeten,

Milan
Smartphone Crew
wesselsnoek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie.
Ik heb een internet abbonement. Alleen komt er op mijn factuur eind van de maand extra kosten vanwege het gebruik van live.vodafone offnet. Wat is dit precies? En hoe kan ik dit voorkomen?
Iphoontje

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Wesselsnoek!
 
Misschien kosten over je bundel heen? Volgens mij staat er bij My Vodafone ook een data teller.. daar zie je je bundel wat je hebt, wat je verbruikt hebt en wat je nog te goed heb... Indien daar niets staat en je hebt een internet abonnement... zou ik ff contact opnemen met de klantenservice! Dan klopt er iets niet... Tenzij je in het buitenland contact maakt met inet....
 
Succes!!!
 
Iphoontje
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reactie Topic Starter.

Slotje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic