Sofia Peters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

leverings adres wijzigen

Ik wil graag mijn leverings adres wijzigen voor mijn bestelling met ordernummer ...

Het adres waar het pakket geleverd moet worden is:

** Gegevens verwijderd door moderator ivm privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sofia Peters 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open Community en daarom door iedereen te lezen. Je hebt nog even om je gegevens hier te verwijderen! Druk op de 3 rode rondjes bij het bericht en klik op bewerk. Want iedereen kan nu je adres gegeven lezen. 

Neem contact op met de klantenservice voor het wijzigen van je geven: 0800-0560.  (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur). Zolang ze het niet verzonden hebben dan kunnen ze het nog aanpassen. Is het wel al verzonden dan kan het alleen afgegeven worden op het adres dat is opgegeven. 

En anders even kijken in de mail door wie het pakje zal worden afgegeven en dan daar contact mee opnemen. Maar via hier kan niemand je op dit moment helpen, ook geen medewerker (die dit te laat zal zien om er iets aan te doen). Morgen in de ochtend om 8 uur gelijk bellen!!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sofia Peters 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open Community en daarom door iedereen te lezen. Je hebt nog even om je gegevens hier te verwijderen! Druk op de 3 rode rondjes bij het bericht en klik op bewerk. Want iedereen kan nu je adres gegeven lezen. 

Neem contact op met de klantenservice voor het wijzigen van je geven: 0800-0560.  (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur). Zolang ze het niet verzonden hebben dan kunnen ze het nog aanpassen. Is het wel al verzonden dan kan het alleen afgegeven worden op het adres dat is opgegeven. 

En anders even kijken in de mail door wie het pakje zal worden afgegeven en dan daar contact mee opnemen. Maar via hier kan niemand je op dit moment helpen, ook geen medewerker (die dit te laat zal zien om er iets aan te doen). Morgen in de ochtend om 8 uur gelijk bellen!!

Sofia Peters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heel veel dank! 

Ik.probeerde mijn topic meteen te verwijderen, toen ik ontdekte dat het geen prive bericht is.

Maar helaas kan het niet verwijderen,

En de optie bewerk heb ik niet

Sofie

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zal iemand van Vodafone dit moeten doen. 
Die zijn morgen weer online!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sofia Peters 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Sta je al te popelen om jouw bestelling in ontvangst te nemen? Ik heb de privé gegevens in je eerste bericht verwijderd. Is het nog gelukt met de tip van @Energieboy om het afleveradres te wijzigen?

Sofia Peters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja dank u wel Cecilia voor het verwijderen van persoonlijke gegegevens die ik op dit forum had geplaatst, en toch gelukkig een goede tip gekregen van Energyboy!

En het is gelukt!

Fijne middag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic