gemma1234

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

levering s5 mini

Ik heb afgelopen maandag mijn abonnement verlengd met toestel. Nu is mijn vraag wanneer ie geleverd wordt. Ik kan online namelijk niet mijn bestelling volgen. Ik heb wel een bevestiging via de mail gehad
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Gemma1234,

Hoe heb je de telefoon besteld? Telefonisch: bel dan status order 0800-0560
Heb je online besteld dan kun je bellen met status order online 0800-0200043
Tevens kun je via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp de status volgen als je hem online hebt besteld. Laat me even weten of het gelukt is. Als dit geholpen heeft vink hem dan ook aan als oplossing zodat andere mensen hem makkelijker kunnen vinden.

Groetjes stevied86
gemma1234
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
online kan ik dus niet kijken, want hij blijft zeggen dat er een technische fout is. Bellen kan nu ook niet.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @gemma1234 ,

Maandag is de telefonische klantenservice weer geopend je kunt het dan en try geven. Je kan ook even kijken of de live chat beschikbaar is op www.vodafone.nl/support/contact/ (kan op bepaalde tijd te druk zijn), misschien dat zij je en status update kunnen geven.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien de Topic starter @gemma1234 niet meer heeft gereageerd zal ik dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic