Nancy6904

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

levering iphone 12 pro pacific blue

Ik heb op vrijdag 16 oktober een bestelling geplaatst voor een iPhone 12 pro met abonnement. Ook hiervoor een bevestiging ontvangen met order nummer. Door Vodafone is deze bestelling op maandag 19 oktober geannuleerd en opnieuw in bestelling gezet. Ik heb dus mijn bestelling twee uur na het pre order moment gedaan en vervolgens zegt Vodafone dat ik op 19 oktober besteld heb. Diverse malen contact gehad met de klantenservice. Er werd zelfs gezegd dat mijn telefoon op 30/31 oktober geleverd zou worden. Zojuist voor de eerste keer een teken van leven van Vodafone ontvangen. Een sms ontvangen dat de levering vertraging heeft opgelopen (joh)  maar gepland staat op eind week 45. En daar zitten we nu. Dus Vodafone: mijn vraag is wanneer jullie gaan leveren? Wellicht is het handiger voor al jullie pre-order klanten dat er meer duidelijkheid is. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval raad ik aan om te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen de orders inzien en waarom er een annulering heeft plaats gevonden.
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je eerder het toestel gaat ontvangen. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nancy6904 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle informatie over iPhone 12 bestellingen kan je terug vinden op deze topic: https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471

Het beste is ook om op 1 plek deze vragen te stellen. Vodafone volgt die andere topic ook en houden daar de klanten op de hoogte. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zie inmiddels dat je daar ook een bericht hebt geplaatst. Dan is deze topic overbodig. Op meerdere plekken is het niet overzichtelijk. Hou het aub bij de andere topic, bedankt!

Nancy6904
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo. Bedankt voor je reactie. Ik ben nieuw op dit forum. Maar wat ik niet begrijp is het volgende: ik heb een vraag gesteld in mijn eigen verhaal over wat er mis is gegaan met mijn bestelling. Én ik heb gereageerd op iemand die vertelde dat er vandaag een sms verstuurd is. Daarin heb ik alleen maar gezegd dat ik ook een sms heb ontvangen. Dan is het topic met mijn eigen verhaal toch niet overbodig? Graag hoor ik van je. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het gaat erom dat het makkelijker is, voor jezelf, en voor Vodafone, als alle iPhone 12 vragen op 1 topic staan. Dat loopt makkelijker langs en als jij dan een vraag hebt, die toevallig iemand anders ook heeft, dan kan je daar samen over praten. Je had eerst hier je topic en daarna daar info geplaatst. Als je dan eenmaal een eigen topic hebt aangemaakt, is het weer niet handiger om op verschillende plekken te reageren. Dat is voor een Vodafone medewerker ook niet fijn en handig. Want dan krijgt die op verschillende plekken vragen en/of opmerkingen.

Daarom dan ook, als je je bij die ene topic wil houden, dan blijven alle vragen over de iPhone bij elkaar en zo kan iedereen elkaar helpen en is het voor een Vodafone medewerker ook makkelijker om 1 topic af te lezen met vragen en/of opmerkingen.

Nancy6904
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

ik wilde mijn verhaal hier neerleggen net als vele andere gebruikers die onrustig zijn over het hele bestel en leveringsdatum drama bij VF. Want per telefoon en chat kom je niet veel verder....Niet wetende dat ik een nieuw topic aanmaakte.

Ik reageerde voor de tweede keer op dit forum op een vraag of er anderen waren die ook een sms hebben ontvangen.  Want ik nam aan dat een forum daarvoor is.  Ik reageer niet op jan en alleman. Uit jouw antwoord begrijp ik dat VF alles meeleest. Maar reageren zelden. Zo ook niet op mijn verhaal. Of op het verhaal van de sms’jes over planning levering week 45. 
Dit forum is dus ook niet de manier gebleken om een antwoord op mijn VF drama te krijgen. 
Wat een enorme flater slaat VF! Eens maar nooit meer…

Fijn weekend. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Nancy6904 
Dit is een klanten helpen klanten community en er zijn dagelijks medewerkers van Vodafone die hier de topics lezen, en waar mogelijk, helpen. Alleen in het weekend is er niemand aanwezig. Daarom is het ook een klanten helpen klanten community. 

Als je berichten ontvangt van levering, dan verwacht ik dat je deze kan aanhouden. Maar vergeet niet, het is een drukke tijd en dat is het elk jaar weer als iedereen, die Apple fan is, een nieuw toestel wil. Op de andere topic staat volgens mij ook een link waarop staat wanneer de leveringen zijn. Ergens heeft een medewerker van Vodafone een reactie gegeven. 

Uiteraard een fijn weekend terug gewenst. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen @Nancy6904.
Wat is de reden dat de bestelling is geannuleerd? Zodra er een nieuwe bestelling is geplaatst, geldt de datum van de laatste bestelling.
We zijn in verband met de levering afhankelijk van Apple. We zullen toestellen op volgorde van bestelling opsturen. Daarin is natuurlijk van belang hoeveel toestellen we binnen krijgen (intern geheugen, kleur en variant).
 

Nancy6904
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,  bedankt voor je antwoord. Er kon me geen reden gegeven worden. Ik had een ondernummer per mail gekregen per mail. Maar op maandag kreeg ik weer zo’n zelfde mail met een ander ordernummer.  
Dus ik heb direct op 16-10 ge pre-ordered maar doordat VF mijn order heeft gewijzigd zit ik in levering van 19-10? Dat vind ik vreemd… Ik snap dat iedereen gewoon moet wachten op levering qua order maar ik mijn geval is dit niet terecht denk ik. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval raad ik aan om te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen de orders inzien en waarom er een annulering heeft plaats gevonden.
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je eerder het toestel gaat ontvangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic