Hallo,
Ik heb zojuist mijn abbonement verlengt,
Maar ik zie nu pas dat het word geleverd op mijn oude adres.
Zou u dat kunnen wijzigen naar mijn nieuw adres : * adres verwijderd door moderator *
Met vriendelijke groet
Dwayne Titselaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het beste kun je hiervoor bellen met het bovenstaande nummer @Dwayne Titselaar. Dat is de snelste manier. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Hoi @Dwayne Titselaar
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil je zeggen dat dit een open Community is en dat iedereen je gegevens kan lezen. Ik heb gevraagd aan Vodafone om je gegevens zsm te wissen.
Voor het aanpassen kan je het best contact opnemen met de klantenservice, 0800-0560, vanaf maandagochtend om 08:00 uur bereikbaar. Eventueel zou je nog kunnen proberen om via Facebook of Twitter te doen.
Meer info is te lezen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering
Het beste kun je hiervoor bellen met het bovenstaande nummer @Dwayne Titselaar. Dat is de snelste manier. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.