maarten0175

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

lees mij als je ook net zoals mij van vodafone af wilt

Hallo allemaal. Ik begin vanaf nu maar op het forum berichten te geven hoe slecht vodafone met haar klanten om gaan. Ik ben er 1 van, ik hoop dat zich meerdere mensen aansluiten bij deze tropic. Dit alles onder de noemer van jullie (= Vodafone) mij pesten ik jullie pesten...
Sinds april dit jaar ben ik al bezig met Vodafone met het melden dat ik slecht ontvangst heb op verschillende plekken waar ik veel verblijf. Het antwoord wat ik in eerste instantie kreeg was dat ze nieuwe masten aan het plaatsten waren en dat ik geduld moest hebben. Juni nogmaals contact gezocht net zoals in juli maar moet geduld hebben was weer het antwoordt. Na mijn vakantie maar weer een gebeld. Er zou een case aangemaakt worden want ik heb inmiddels het verzoek gegeven om mijn contract per direct te beeindigen omdat ze de dekking niet waar kunnen maken. Ik zou op kort termijn, uiterlijk binnen 30 dagen iets vernemen van Vodafone. Wat blijkt eind augustus, ik hoor maar niets dus ga zelf maar bellen. Geen case aangemaakt maar die persoon zou me weer bellen om aan te geven hoe nu verder. Je raad het al, niemand neemt contact op. Ik maar weer bellen begin september. En ja hoor, er wordt een case aangemaakt. Inmiddels al 3 cases lopen maar moet nog steeds wachten op antwoordt. Elke dag ben ik inmiddels al met de klantenservice en de afdeling producten en diensten aan het bellen en elke dag krijg ik het zelfde antwoordt.. alles staat nog open en ze zullen gaan reageren binnen 30 dagen. Elke keer na contact te hebben gehad krijg ik een sms of ik mee wil doen aan een klant tevredenheids onderzoek. Deze vul ik elke keer trouw in met de meest slechtste beoordeling die er maar is maar denk je dat mij iemand belt aan de hand van deze berichten? Tuurlijk niet. Dus we gaan morgen maar weer bellen.. Vanavond spande de kroon. Ik belde met de afdeling klantenservice, de dame die ik kreeg moest zich inlezen omdat er veel berichten staan bij mijn 3 cases. Prima, maar naar 6 minuten in de wacht te hebben staan verbrak ze de verbinding.. dan heb je lef zeg.. en denk je dat ze me terug belde?? tuurlijk niet.. inmiddels al de laatste betaling terug gehaald via de bank en de komende betalingen laten blokkeren. Misschien dat nu wel iemand mij belt met de mededeling dat ik per direct weg kan bij Vodafone? Weet je, als je bij de club wilt dan is het binnen 4 minuten geregeld en morgen al een nieuw toestel op de mat liggen maar als je met gegronde reden weg wilt duurt het eeuwen. Hopeloos dit.. tevens ben ik benieuwd hoelang dit op het forum staat want dit zal ook wel verwijderd worden.. stel je voor dat klanten na het lezen van dit bericht naar KPN gaan.. stel je voor...
Ik ben benieuwd wie nog meer dit soort ervaringen hebben.. tnx
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik zie dat je twee topics hebt gemaakt. Deze laat ik sluiten omdat het niet nodig is om 2 dezelfde topic te posten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic