lina777

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lange 24 uur

dinsdag is het openstaande bedrag betaald gister zag ik in my vodafone dat het verwerkt was..nu staat er weer in behandeling..nog steeds niet aangesloten daarom lange 24 uur
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi lina777
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier op de community kunnen klanten elkaar met deze vraag niet helpen. Het best wat je kan doen is een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Webcare afdeling kan er even voor je induiken en antwoord geven.
lina777
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy dank je wel sorry voor het verkeerde topic ??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic