Williamkörver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

krijg tel. van jullie over mijn contract

en jullie nr staat als fraude op mijn tel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Williamkörver 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard is het je goed recht om het nummer van Vodafone te blokkeren in je toestel. Fraude is niet nodig natuurlijk, want ik denk dat ze je bellen over je tevredenheid of misschien loopt je contract af en vragen ze je of je wil verlengen.

Je kan deze telefoontjes overigens ook blokkeren via My Vodafone. Waarschijnlijk staat daar nog dat Vodafone met je contact op mag nemen. Dit kan je natuurlijk ook uitzetten en dan bellen ze je niet meer. Log in via https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Ga dan in het menu naar Service, scroll naar beneden en klik op Privacy Instellingen Beheren. Daar kan je heel makkelijk aangeven of Vodafone contact met je mag opnemen en zo ja, hoe. Als je daar nu alles op NEE zet dan zal Vodafone je ook niet meer bellen. 

Simpel toch 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Williamkörver 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard is het je goed recht om het nummer van Vodafone te blokkeren in je toestel. Fraude is niet nodig natuurlijk, want ik denk dat ze je bellen over je tevredenheid of misschien loopt je contract af en vragen ze je of je wil verlengen.

Je kan deze telefoontjes overigens ook blokkeren via My Vodafone. Waarschijnlijk staat daar nog dat Vodafone met je contact op mag nemen. Dit kan je natuurlijk ook uitzetten en dan bellen ze je niet meer. Log in via https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Ga dan in het menu naar Service, scroll naar beneden en klik op Privacy Instellingen Beheren. Daar kan je heel makkelijk aangeven of Vodafone contact met je mag opnemen en zo ja, hoe. Als je daar nu alles op NEE zet dan zal Vodafone je ook niet meer bellen. 

Simpel toch 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Williamkörver? Heb je het hier mee kunnen oplossen? 
Mocht je niet gebeld willen worden door ons, dan kun je dit via My Vodafone (website) aanpassen zoals @Energieboy  aangeeft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic