qwox

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

krijg prepaid niet aan het werk

Heb een prepaid kaartje dat al vrij lang op de plank lag proberen te gebruiken, helaas wil het niet lukken.
 
Krijg gewoon geen netwerkverbinding. Kreeg bij één telefoon (nokia 6021) wel Vodafone NL in beeld maar bij alles kreeg ik 'buiten bereik netwerk'. Bij een ander (nokia 6510) kreeg ik 'SIM-registratie mislukt' bij het opstarten. Ook in een galaxy S maakt niet geen verbinding.
 
Heb nu al twee keer aan de lijn gehangen met klantenservice. Eerste keer werd er gezegt dat die niet actief was en dat ze dat zou aanpassen. Telefoon uitgezet en na 10 minuten geprobeerd, helaas niks veranderd. Later nog een keer gebeld en toen heeft die iets van een reset gedaan zodat die 'uit een slaap' kwam. Helaas ook geen resultaat. Heb pas daarna de andere telefoons geprobeert omdat hij zei dat het niet aan het sim-kaartje kon liggen en dat het waarschijnlijk door de telefoon kwam.
 
Heeft iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn, ben van plan morgen naar de vodafone winkel te gaan maar hoop al wat informatie op te doen.
 
gr
 
Maarten
2 Reacties 2
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Waarschijnlijk te lang op de plank gelegen. Staat er geen datum op de verpakking? Voor €2,00 koop je een nieuwe. Prepaid 2 Euro Simkaart
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi,

Ik zie dat je Topic al een tijd openstaat zonder reacties waarvoor onze excuses!
Verder zou ik graag van je willen weten of je probleem nog relevant is of dat ik het Topic kan sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic