pinokkia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

krijg abonnementskosten terwijl ik allang geannuleerd heb bij DYNALOGICS!

Zoals als de titel al aangeeft. Ik heb bij vodafone een bel/sms 65 1 jaar icm nokia lumia 820 besteld. Maar deze heb ik op 11-2-2013 geannuleerd bij dynalogic!! Vandaag kreeg ik dus een rekening van het nieuwe abonnement. Aangezien ik NERGENS voor GETEKEND heb. Zou ik graag willen dat dit zeer snel geregeld wordt, want de 28e moet ik al betalen!! En dat is voor mijn huidige abonnement plus de nooit getekende abonnement, geannuleerde abonnement. Wel een bedrag van €73,77 betalen. Terwijl ik normaal €19,07 voor mijn huidige abonnement moet betalen.
 
 
 
Update: Volgens Dynalogic hebben ze 14-2-2013 retourgestuurd en op 15-2-2013 is het binnengekomen bij vodafone!!
6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi pinokkia,

Het is niet leuk dat een abonnement dat niet door had moeten gaan toch wordt afgeschreven.
Zodra het toestel retour is zal de hele bestelling uit het systeem gehaald worden en eventueel teveel betaalde kosten worden gecorrigeerd.
Aangezien dit een forum is van klanten door klanten kan ik je in deze specifieke situatie niet helpen om het te herstellen. Ik raad je aan om even met de klantenservice contact op te nemen. Dit kan via 1201 of via social media zoals onze Twitter, Facebook en bv Hyves. Hier kunnen mijn collega's in het systeem kijken en kijken of alles goed gaat of aanpassingen doen 🙂

Succes ermee in ieder geval 🙂
pinokkia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Arina moderator

Ik heb vanmiddag gebeld naar 1201. Daar hebben hun mij weer aangesloten, want ik kreeg een mail " hartelijk bedankt voor Uw bestelling". Heb net maar naar 0900-0940. Hoop dat die persoon het wel goed doet. Tevens gaf hij aan dat er heel veel MISCOMMUTATIE tussen Vodafone. Ik moet nog tot oktober dit jaar mijn huidige abonnement uitzitten. Maar ga heel gauw terug naar KPN, want daar word je tenminste wel goed behandeld en TERUGGEBELD.

PS: VOLGENS DYNALOGIC IS HET OP 15-2-2013 AL IN ONTVANGST BIJ VODAFONE!! zie en lees vorige post onderaan.
pinokkia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer zo`n vervelende mail van telesalessupport.nl@vodafone.com. Ze hebben weer een bestelling gedaan zonder dat ik besteld heb.

Zie hier onder de mail van 18:00 uur op dinsdag 26-2-2013



Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.

Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.

Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik kan me voorstellen dat je hierdoor een beetje moedeloos wordt, Pinokkia.
Heb je al contact gezocht via Facebook of Twitter? Mijn collega's kunnen daar meer voor je betekenen dan dat we via het Forum kunnen.
pinokkia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen facebook of twitter. Het kan toch ook gewoon telefonisch geregeld worden. 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
pinokkia schreef:
Ik heb geen facebook of twitter. Het kan toch ook gewoon telefonisch geregeld worden.
Hoi pinokkia, nogmaals we begrijpen je frustratie en het kan zeker telefonisch opgelost worden maar het heeft geen zin om het op deze wijze op het forum kenbaar te maken. Dit is niet volgens de huisregels van het Vodafone forum. Ik heb daarom besloten om het bericht aan te passen conform de regels die gelden voor het forum.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic