eagle59

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten verbonden aan doorschakelen?

Ik heb bij Vodafone privé een abonnement (Sony experia).
Via mijn werkgever krijg ik nu een een iphone met een abonnement wat ook bij Vodafone is afgesloten.
Ik weet inmiddels dat ik de oproepen kan doorschakelen naar mijn zakelijke telefoon maar wat ik niet geheel duidelijk krijg is het antwoord op de vraag of er dan ook extra kosten in rekening worden gebracht?
35 Reacties 35
Hors01

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
morgen heb ik weer tijd om te bellen!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Hors01 , omdat er al een tijd geen reactie meer is geweest op je topic, sluiten we dit over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Ik hoop dat het onderzoek inmiddels verder gevorderd is en je tot een oplossing bent gekomen.
Hors01

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Jackie,
Dank voor je reactie. Er is helaas nog geen oplossing. Wel vorige week weer een onderzoek laten starten. Ik ben dus nog even in afwachting.
mvgr,
erik
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Fijn om nog van je te mogen horen! Vervelend dat je nog steeds problemen ondervindt, hopelijk zijn deze zo snel mogelijk verholpen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hors01 , heb je inmiddels al iets vernomen?
Hors01

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog niet. De case is op 12 april aangemaakt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hors01, dan is het vast nog in onderzoek. Laat even iets weten zodra je meer weet 😉
Hors01

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie. Omdat ik na 4 weken nog steeds geen reactie had ontvangen, heb ik vandaag weer eens gebeld met de klantenservice van Vodafone. Bleek dat het ticket/onderzoek naar de verkeerde afdeling was gestuurd en daarom niet in behandeling genomen ?! Nu opnieuw ingediend. Zucht. Zo gaat het al vanaf september. Ik vind het echt te idioot worden.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hors01 , Heb je inmiddels terugkoppeling ontvangen naar aanleiding van het onderzoek?
Hors01

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas nog steeds niet. zucht.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hors01, heb je inmiddels wel al iets vernomen? Anders kun je de status ook opvragen bij onze klantenservice.
Hors01

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nog steeds niets vernomen. In My Vodafone staat het nog als 'in behandeling'.

Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Wat vreemd! In dat geval kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Zij duiken hier dan graag verder voor je in.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
We zijn erg benieuwd @Hors01 ! Heb je toevallig al contact gehad met de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic