jdeswart

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten gerekend zonder opgave vooraf, onfatsoenlijk geregeld!

ik heb mijn abonnement opgewaardeerd van een bel/sms abonnement naar bel/sms/data abonnement.
Overal op internet en op het eigen vodafone forum staat uitgebreid dat het omruilen van een simkaart (van normaal formaat naar micro-sim) gratis is.
Op mijn factuur 20 euro gerekend voor mijn sim-kaart. Klantenservice gebeld en dit is het verhaal:

Bestaande klanten (ondanks opwaarderen abonnement) moeten wel betalen, het is alleen een lokkertje voor nieuwe klanten. Wat een oplichterij, dat is nergens te vinden en wordt achteraf lekker in rekening gebracht.

Nieuwe klanten, ik zou nog eens goed nadenken voordat je in zee gaat met deze bende. Zit al een hele tijd bij vodafone maar ga nou toch eens verder kijken. Een beetje een nette afhandeling is wel het minste wat vodafone kan doen na jaren lang trouw mijn rekeningen betaald te hebben.

Als dit het eindantwoord van vodafone is, ga ik ze nergens meer aanraden!
2 Reacties 2
jdeswart
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moderator Arina (zie hierboven in de "bevroren topics" op het forum) zegt zelfs dat het bij verlengen of een nieuw abonnement gratis is. Dat is toch onvoorstelbaar, op mijn rekening wordt 20 euro gerekend!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi jdeswart,

Bij een verlenging of een nieuw abonnement krijg je inderdaad gratis een simkaart erbij. Als ik het goed begrijp heb jij het abonnement gewijzigd en heb je vervolgens zelf een nieuwe sim aangevraagd via de klantenservice. Mijn oprechte excuses voor de verwarring, maar wijziging binnen je contract is iets anders dan een verlenging.

Via deze weg kan in elk geval niet nakijken wat er precies gebeurd is. Ik adviseer je om contact op te nemen via Twitter of Facebook zodat ik of één van mijn collegas het een en ander voor je kan nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic