janske

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten bij opstarten telefoon

Ik bemerk dat als ik mijn telefoon opnieuw opstart dat dit kosten met zich brengt
Gaat om 0.14 € wat ik als een sms bericht krijg
Start regelmatig mijn telefoon opnieuw, maar vraag me wel af waarom daar kosten voor gerekend worden.
het gaat wel iedere keer om 0.14 € wat van mijn prepaid afgaat

9 Reacties 9
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Van wie is dit SMSje afkomstig?
Naam of telefoonnummer?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Nog even aanvullende vragen:
- wat voor toestel heb je?

Mocht je een iPhone hebben dan kan het zijn dat deze elke keer goedkeuring vraagt aan je provider of je FaceTime mag gebruiken en dat kost geld (bij sommige providers niet maar ik weet niet hoe dit zit bij Vodafone prepaid). Beste advies is om je toestel niet elke keer uit te zetten maar in vliegtuig modus. Maar de vragen van Bertusje zijn ook erg belangrijk, misschien kan je daar nog antwoord op geven?
janske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, sorry voor de laate reactie
Ik heb een CUBOT Dinosaur telefoon, en het sms bericht is afkomstig van Vodafone zelf
Dit heb ik ook nog nooit eerder meegemaakt dat ik kosten moet betalen als de telefoon opnieuw opstart
Wat bedoel je met face time, Wat is de functie van face time
Heb de telefoon vorige week helemaal naar fabriekinstellingen gezet, en kreeg Zondag naar het opnieuw opstarten weer een SMS bericht met de kosten van de laatste transactie

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Janske,
Facetime kan je vergeten, je hebt geen iPhone, dus dat is dan niet van belang 🙂
Om eerlijk te zijn kan ik er niets van vinden op internet, misschien is het slimmer om contact op te nemen met Vodafone via Twitter en/of Facebook. Als je Vodafone een privé berichtje stuurt dan kunnen ze je daar wel verder helpen. Dit is een klanten helpt klanten Community en eigenlijk heb ik op dit moment geen idee wat het zou kunnen zijn.

Misschien dat er nog andere klanten zijn die het wel kennen, laten die dan aub iets weten. Anders zou ik toch even contacten met Vodafone. Heb je denk ik sneller antwoord en hopen dat ze voor je kunnen nazien wat het is. Succes alvast!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
janske, staat wellicht je internetverbinding op het toestel aan? Want als deze aan staat kan het toestel bijvoorbeeld voor het controleren van updates ook een verbinding maken. Bij Prepaid ontvang je dan een sms met de kosten van je laatste transactie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hi Janske,
Marc heeft je goed advies gegeven. Is dat ook het geval?
Misschien wil je dit met ons delen, dan kunnen we er andere klanten ook mee helpen, mochten die dit ook hebben 🙂
Bedankt in ieder geval!

Fijne dag vandaag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic