Jan Reurink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

koppelen my vodafone aan mijn ziggo zodat ik ziggo go kan gebruiken

ik kan niet inloggen op ziggo go, ook werkt mijn ziggo niet op de gegevens die ik ooit had genoteerd. 

Vreemd genoeg werkt dit wel bij my vodafone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jan Reurink 
Je hoeft je Ziggo account niet met My Vodafone te koppelen om Ziggo GO te kunnen kijken. Als je gewoon je inlog gebruikt van je Mijn Ziggo in je Ziggo GO dan kan je gewoon via Wifi en 4G kijken. Mocht dat nu niet werken dan is mijn advies om je wachtwoord bij Mijn Ziggo te veranderen en dan opnieuw in te loggen via Ziggo GO met je nieuwe wachtwoord. Meestal doet hij het dan wel weer (wel eerst even de app deleten en daarna weer installeren).

Als dit niet het antwoord is op de vraag, kan je hem dan nog iets verduidelijken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jan Reurink 
Je hoeft je Ziggo account niet met My Vodafone te koppelen om Ziggo GO te kunnen kijken. Als je gewoon je inlog gebruikt van je Mijn Ziggo in je Ziggo GO dan kan je gewoon via Wifi en 4G kijken. Mocht dat nu niet werken dan is mijn advies om je wachtwoord bij Mijn Ziggo te veranderen en dan opnieuw in te loggen via Ziggo GO met je nieuwe wachtwoord. Meestal doet hij het dan wel weer (wel eerst even de app deleten en daarna weer installeren).

Als dit niet het antwoord is op de vraag, kan je hem dan nog iets verduidelijken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jan Reurink . Welkom hier!

Is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van Ziggo GO? Zo nier, horen we het graag zodat we je verder kunnen helpen! 
Zo ja, dan horen we het natuurlijk ook graag zodat we je vraag hier kunnen sluiten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic