Kimelshoff

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

klantenservice

Sinds vandaag kan ik de klantenservice niet meer bereiken. Wanneer ik 1200 bel krijg ik een computerstem die zegt: er is een fout opgetreden. Hoe kan dit? Heb met een andere telefoon klantenservice gebeld, maar ze kunnen me niet helpen. Wat moet ik doen???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kimelshoff
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Annabelle,

Het is inmiddels opgelost. Heel simpel met een werknemer die wel gewoon er iets vanaf wist. Ik heb die maandag iemand gesproken van de klantenservice die zou mij binnen 5 dagen terugbellen omdat er een onderzoek gestart was. Die woensdag heb ik via de chat gevraagd of er al iets bekend was. Nee dus. Er stond ook niks bij dat ik teruggebeld zou worden. Die mevrouw heeft mij geholpen. Ze heeft wat in het systeem veranderd en ik kon weer 1200 bellen. Mijn 1Gb blox was ook plots afgesloten en die heeft ze ook weer aangezet. Dus het is opgelost. Niet snap ik dat ik 3 dagen moest wachten terwijl het blijkbaar zo simpel was. Maar goed alles doet het weer.

Groetjes Kim

Bekijk in context

2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is echt vreemd, @Kimelshoff !

Heb je wel gewoon bereik met je toestel en kun je andere nummers wel bellen? Het zou kunnen dat je 1201 moet bellen. Niet voor alle abonnementen is 1200 nog beschikbaar. Ik denk dat dat de oplossing is:).
Kimelshoff
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Annabelle,

Het is inmiddels opgelost. Heel simpel met een werknemer die wel gewoon er iets vanaf wist. Ik heb die maandag iemand gesproken van de klantenservice die zou mij binnen 5 dagen terugbellen omdat er een onderzoek gestart was. Die woensdag heb ik via de chat gevraagd of er al iets bekend was. Nee dus. Er stond ook niks bij dat ik teruggebeld zou worden. Die mevrouw heeft mij geholpen. Ze heeft wat in het systeem veranderd en ik kon weer 1200 bellen. Mijn 1Gb blox was ook plots afgesloten en die heeft ze ook weer aangezet. Dus het is opgelost. Niet snap ik dat ik 3 dagen moest wachten terwijl het blijkbaar zo simpel was. Maar goed alles doet het weer.

Groetjes Kim
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic