Bericht geplaatst door Piet op een andere topic:
ik krijg net reactie van. Energieboy ( wie dat dan ook is) dat de chatservice beschikbaar is.Nou niet dus.Je kan op de button drukken tot je een ons weegt maar er gebeurt niets.Er staat bij 24/7 beschikbaar. Een lachertje.Ik ben ruim een maand met Vodafone bezig.Heb klacht ingediend.Krijg iedere keer bericht dat ik binnen 5 dagen reactie krijg.Nou vergeet het maar.Waarschijnlijk hebbenze helemaal geen werkdagen.Bellen? Is niet door heen te komen!Maar de recensies liegen er dan ook niet om.Vodafone klantenservice wordt gewaardeerd met 2,1 op de schaal 1- 10.
Mooi toch voor een mondiale player.
Enerigieboy, dat ben ik. Net zoals jij een klant bij Vodafone, dat kan je mij natuurlijk gerust ook zelf vragen. Dit is een klanten helpen klanten Community en hier helpen klanten elkaar. Er zijn wel medewerkers van Vodafone aanwezig maar niet elk minuut van de dag. Als je op de website van Vodafone bent van de klantenservice dan krijg je een zwarte button te zien met Start een chat. Zie hier mijn plaatje, als ik erop klik dan komt er gewoon een pop-up en kan ik chatten met iemand van Vodafone. Heb je misschien een advertentie blocker op je browser? Of draai je een virusscanner die dit tegenhoud of heb je in de instellingen van je browser aangegeven dat je dit soort pop-ups niet wenst? Hier komt die netjes naar boven zetten en kan ik gewoon een chat voeren met iemand van Vodafone, mits die aanwezig zijn, en dat was bij mij zojuist het geval.
De klantenservice is vanaf 08:00 uur te bereiken, als je die nu belt met 1201 dan krijg je die gewoon aan de telefoon, zojuist ook gedaan en werkt prima. Jammer dat je deze informatie niet serieus neemt, ik probeer je alleen maar te helpen en is geen lachertje, ik ben hier zeer serieus in. Wanneer je een case hebt aangemaakt en je hebt van Vodafone een code ontvangen dan kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor je daar antwoord op krijgt. Beetje jammer dat ik wel door de klantenservice heen kom en jij zegt dat het gewoon helemaal niet lukt.
Mocht het nu helemaal niet lukken, wacht dan hier geduldig met je bericht op een Vodafone Community medewerker en die zal dan met je mee kijken. Echter, als je al een case hebt aangemaakt dan zal die waarschijnlijk melden dat je moet wachten op antwoord. Maar goed, er komen hier ook medewerkers langs, wanneer dat weet ik niet, maar als die je bericht hebben gelezen dan nemen ze zeker contact met je op.
En kan je nu echt niet wachten, je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Maar let op, hier kom je in volgorde binnen, dus als het daar druk is kan het soms even duren voor je contact hebt. En je kan ook nog via My Vodafone app een chat starten, dit is een iMessage achtige chat, dus als je daar je vraag stelt dan moet je ook wachten tot iemand je antwoord geeft. Maar beter is om nu te wachten tot je antwoord hebt op je case nummer en/of iemand van Vodafone Community, maar dat is mijn advies als klant bij Vodafone.
Hoe dan ook, veel wegen die je naar Rome brengen en er zal vast een mogelijkheid zijn dat je contact krijgt.