Piet de groot

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klantenservice

klantenservice is totaalonbereikbaar.zelfs de chatservice is geschrapt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten, niet CP.

Bekijk in context

19 Reacties 19
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Piet de groot 
Ik zei hier gewoon een chatbuton online staan. Misschien was er op het moment dat jij online kwam kijken, geen medewerker beschikbaar dat kan. 

En de klantenservice is na een bepaalde tijd gesloten. Voor de juiste tijden, kijk op klantenservice van Vodafone. Daarnaast kan je ook altijd nog een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter

Maar je kan ook gewoon hier je vraag stellen en dan kunnen wij als klanten onder elkaar kijken of we je kunnen helpen. Lukt het niet dan is er altijd wel een Vodafone Community medewerker die mee kijkt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bericht geplaatst door Piet op een andere topic:
ik krijg net reactie van. Energieboy ( wie dat dan ook is) dat de chatservice beschikbaar is.Nou niet dus.Je kan op de button drukken tot je een ons weegt maar er gebeurt niets.Er staat bij 24/7 beschikbaar. Een lachertje.Ik ben ruim een maand met Vodafone bezig.Heb klacht ingediend.Krijg iedere keer bericht dat ik binnen 5 dagen reactie krijg.Nou vergeet het maar.Waarschijnlijk hebbenze helemaal geen werkdagen.Bellen? Is niet door heen te komen!Maar de recensies liegen er dan ook niet om.Vodafone klantenservice wordt gewaardeerd met 2,1 op de schaal 1- 10.

Mooi toch voor een mondiale player.


Enerigieboy, dat ben ik. Net zoals jij een klant bij Vodafone, dat kan je mij natuurlijk gerust ook zelf vragen. Dit is een klanten helpen klanten Community en hier helpen klanten elkaar. Er zijn wel medewerkers van Vodafone aanwezig maar niet elk minuut van de dag. Als je op de website van Vodafone bent van de klantenservice dan krijg je een zwarte button te zien met Start een chat. Zie hier mijn plaatje, als ik erop klik dan komt er gewoon een pop-up en kan ik chatten met iemand van Vodafone. Heb je misschien een advertentie blocker op je browser? Of draai je een virusscanner die dit tegenhoud of heb je in de instellingen van je browser aangegeven dat je dit soort pop-ups niet wenst? Hier komt die netjes naar boven zetten en kan ik gewoon een chat voeren met iemand van Vodafone, mits die aanwezig zijn, en dat was bij mij zojuist het geval. 

De klantenservice is vanaf 08:00 uur te bereiken, als je die nu belt met 1201 dan krijg je die gewoon aan de telefoon, zojuist ook gedaan en werkt prima. Jammer dat je deze informatie niet serieus neemt, ik probeer je alleen maar te helpen en is geen lachertje, ik ben hier zeer serieus in. Wanneer je een case hebt aangemaakt en je hebt van Vodafone een code ontvangen dan kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor je daar antwoord op krijgt. Beetje jammer dat ik wel door de klantenservice heen kom en jij zegt dat het gewoon helemaal niet lukt.

Mocht het nu helemaal niet lukken, wacht dan hier geduldig met je bericht op een Vodafone Community medewerker en die zal dan met je mee kijken. Echter, als je al een case hebt aangemaakt dan zal die waarschijnlijk melden dat je moet wachten op antwoord. Maar goed, er komen hier ook medewerkers langs, wanneer dat weet ik niet, maar als die je bericht hebben gelezen dan nemen ze zeker contact met je op.

En kan je nu echt niet wachten, je kan ook een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter. Maar let op, hier kom je in volgorde binnen, dus als het daar druk is kan het soms even duren voor je contact hebt. En je kan ook nog via My Vodafone app een chat starten, dit is een iMessage achtige chat, dus als je daar je vraag stelt dan moet je ook wachten tot iemand je antwoord geeft. Maar beter is om nu te wachten tot je antwoord hebt op je case nummer en/of iemand van Vodafone Community, maar dat is mijn advies als klant bij Vodafone.

Hoe dan ook, veel wegen die je naar Rome brengen en er zal vast een mogelijkheid zijn dat je contact krijgt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hier nog even het plaatje van mijn pagina op Internet bij Vodafone en zoals je ziet @Piet de groot, er komt een chat naar boven en ik kan gewoon chatten. (recht in beeld)

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En ook op de pagina bij het afsluiten van een abonnement staat er bij mij gewoon een chat waarmee je met Vodafone kan chatten. Lijkt me wel genoeg om aan te willen tonen dat de chat functie zeker niet weg is 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Piet de groot 

Ik haal uit je bericht niet wat er aan de hand is. Kun je mij iets meer vertellen?

 

Het kan zijn dat op sommige kanalen het vrij druk is waardoor je in een wachtrij terecht komt. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Daardoor kan het soms langer duren voordat je aan de beurt bent. Namens Vodafone mijn excuses.

Je kunt ons bereiken via verschillende kanalen Zoals Facebook, Messenger Twitter, Messaging (in de My Vodafone app), via de chat of door te bellen met 1201 of 0800-0094.

Laten we de reacties hier ook in dit topic posten zodat overzichtelijk blijft. Ik hoor dan ook graag van je.

 

Piet de groot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energieboy, ik vind het aandoenlijk hoe je Vodafone verdedigt.Volgens mij wer je er gewoon anders kom je. Wel met eigen naam.

Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben? Ik zit mij suf te drukken op die zwarte knop maar niets.Er boven staat 24/7 beschikbaar, toch?

Blockers heb ik niet.

Het is gewoon slecht bij jullire!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zojuist even zelf getest maar ik kom gelijk door via de website. Welke browser gebruik je @Piet de groot?

Daarnaast het verzoek om geen verwijten te maken naar elkaar @Energieboy @Piet de groot en laten we het asjeblieft netjes houden. Wat is er precies aan de hand @Piet de groot

Piet de groot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zit hier achter mijn i Mac, dus IOS

Piet de groot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Beste Steven, je maakt de verwarring alleen maar groter.Jullie chat service werkt niet en mij wordt gevraagd welke browser ik gebruik en daar geef ik antwoord op..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je eens de cookies van je browser (Safari) legen, een andere browser proberen of eens via de app een chat starten @Piet de groot? Ikzelf gebruik Chrome als browser en krijg gelijk een chat scherm.

Ik kan ook met je mee kijken naar de situatie. Dan wil ik wel graag weten waarom je contact met ons zoekt. Hierdoor krijg ik ook een duidelijker beeld van de situatie.

 

 

 

Piet de groot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok ik heb net Chrome geprobeerd maar niets. Het probleem is dat mijn vrouw sinds 20 januari ook een abonnement heeft bij Vodafone.Ik zat met mijn hele pakket al bij Ziggo plus een mobiel abonnement.Mijn vrouw zou dubbele data krijgen en die heeft ze niet gekregen.Gevolg ze zit door haar mobiele data heen.Haar nummer is *******

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Duidelijk! Staat het nummer van mevrouw op haar naam of op die van jou? Ik heb het mobiele nummer even verwijderd omdat het een openbaar forum is. 

Daarnaast heeft zij exact hetzelfde adres ingevuld als het adres in mijn Ziggo @Piet de groot 

Piet de groot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement staat op Piet de Groot en dat van mijn vrouw op Loes de Groot.Adres is bij beiden hetzelfde.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval omdat het op naam van mevrouw staat, mag zij contact opnemen met ons. Dit is o.dat wij geen gegevens mogen openen als we de contactpersoon niet spreken. Dit is in verband met de veiligheid van gegevens @Piet de groot 

Mevrouw mag mij een bericht sturen via hier. Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens verstuur bericht. Dan kijk ik graag met mevrouw hiermee voor. 

Daarvoor heb ik nodig: voor- en achternaam, volledig adres en postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer nummer en het Ziggo klantnummer.

 

Piet de groot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven, is de communicatie stopgezet?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik pak zodra ik de mogelijkheid heb berichten op @Piet de groot Daardoor kan het zijn dat je soms moet wachten op een reactie.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Sorry, maar hier wil ik toch wel even op reageren:
Daarnaast het verzoek om geen verwijten te maken naar elkaar @Energieboy @Piet de groot en laten we het asjeblieft netjes houden. 

Ik ben heel netjes en duidelijk en geef meneer aan dat ik de chat wel zie en geen problemen heb om met Vodafone in contact te komen. Dat meneer een probleem heeft met mijn Community naam, dat is zijn probleem en niet die van mij. Daarnaast ben ik ook gewoon klant bij Vodafone en wil alleen meneer in mijn vrij tijd helpen om een oplossing te vinden. 

Het is daarom wel heel jammer dat meneer zo’n reactie geeft. Dat ik Vodafone zou verdedigen is natuurlijk helemaal kul, zeker als meneer hier de Community kent en mijn reacties zou hebben gelezen bij meerdere topics. Ik kan, als het moet, ook zeer kritisch zijn over Vodafone.  Dus eigenlijk zou ik meneer willen vragen eerst de Community te lezen en mij beter te leren kennen dan zomaar iets te plaatsen waarvan hij denkt dat het waar zou kunnen zijn. Ik heb alleen een reactie geschreven uit goede bedoelingen en als dat niet gewaardeerd wordt, jammer!

Jullie komen er vast wel uit samen, ik laat het hierbij. De TS heeft inmiddels contact met Vodafone.

Loes de Groot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energieboy,

ik hebtoch nog even de behoefte om te reageren want nou ben ik de kwade pier.

Als ik zeg dat de chat niet werkt dan is dat zo, ik zuig het toch niet uit mijn duim.Ik zit achter mijn iMac en gebruik Google Chrome en maar drukken op dat xwarte hokje dat 24/7 beschikbaar is.Niets dus.Als jij zegt het werkt wel dan noem ik dat geen helpen maar een welles/nietes spelletje.

Dat is niet het enige bij Vodafone,in januari klacht ingediend en 4x reminder gestuurd.Wij zijn nu6 weken verder en ze reageren totaal niet.Mijn vrouw heeft ook abonnement afgesloten en zit nog steeds te wachten op haar extra Gratis MBs.

Als ik dan jouw verhaal over Vodafone lees word ik licht geirriteerd.

De hulp tot op heden is nada,nul,niets!

ik heb je toch niet uitgescholden?

Leef je ook eens in in de situatie van de klant.

overigens komt de klantenservice er in reviews zeer slecht vanaf.

Zo dat moest ik toch even kwijt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten, niet CP.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic