zhenny

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klantenservice

Ik ben nu al 2 weken bezig om mijn abonnement goed te krijgen. Heb tijdje terug Scherp L afgesloten, 300 belminuten. Mijn tegoed in my vodafone geeft echter nog steeds bundel van 100 min aan. Verschillende keren gebeld, anderhalve week geleden case aan laten maken, naar vodafonewinkel geweest. Niets helpt! Krijg van de klantenservice steeds verschillende antwoorden. Laatste antwoord was afgelopen vrijdag dat my vodafone niet naar behoren blijkt te werken. Ik weet het inmiddels niet meer!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey zhenny

Vevrcelend dat de app niet werkt zoals het hoort.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Echter loopt er al een case. Dit houdt in dat het onderzocht wordt en zodra er een oplossing is wordt er contact met je opgenomen. Helaas kun je nu niet meer doen dan afwachten.
Vanuit hiet kunnen we daar ook niks in betekenen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
zhenny ik heb je bericht verplaatst naar het juiste board. Helaas kunnen we je via het forum hier niet mee helpen, ik sluit dit topic daarom. De bedoeling van het forum is dat andere forumleden je met je vraag kunnen helpen. Ik raad je daarom aan om toch contact op te nemen met de klantenservice. Hopelijk is het dan snel opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic