rosa83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klantenservice en prepaid kaart bestelling

Ik ben nu al een uur bezig om een antwoord te krijgen via de klantenservice, niet alleen word ik van afdeling naar afdeling gestuurd. Ik heb twee keer gebeld beide keren is er opgehangen terwijl ze bezig waren met mijn vraag in behandeling te nemen. In totaal heb ik 30 en 20 minuten aan de lijn gezeten. En hoop dat mijn vraag via dit forum vandaag beantwoord kan worden.

Ik heb een prepaid kaart voor mijn smartphone besteld afgelopen vrijdag en bericht gekregen dat er een vertraging is. Wanneer kan hij geleverd worden? ordernummer 223799631.

mvgr Rosa
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo@rosa83, Allereerst welkom op het forum. Dat is uiteraard niet zoals het hoort. Wellicht is je simkaart tijdelijk niet op voorraad. Welke simkaart heb je precies besteld?
mosseltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nu al 12 dagen op mijn bestelde prepaid kaartje, ik heb na 5 dagen er nogsteeds niks van gehoort.

rosa83
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hartelijk dank voor de reactie.

Ik had de levering geanuleerd, aangezien hij nog niet verwerkt was. Maar 4 uur later is hij toch verzonden en hier ontvangen. Maar ik heb de simkaart aangevraagd voor 12.50 inclusief de 1GB mobiel internet blox, maar deze staat volgens mijn vodafone niet aan en moet ik kopen. Terwijl ik wel na activering een berichtje van vodafone heb gekregen dat deze erbij geactiveerd word.

Ook heb ik een berichtje ontvagen dat ik pas na de eerste opwaarding de blox ontvang, kunt U mij vertellen welke informatie juist is?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@mosseltje

Neem even contact op met onze collega's van de klantenservice. Dan kunnen ze de status van je bestelling even nakijken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@rosa83

Fijn om te horen dat je inmiddels toch de simkaart hebt ontvangen. Jammer dat het langer dan verwacht heeft geduurd.

Indien je de Prepaid Smartphone Sim hebt besteld is deze standaard inclusief 1 GB internet. Daarnaast gratis € 5 tegoed + € 5 na registratie en opwaardering. Indien dit niet het geval is kun je contact opnemen met onze collega's via de chat, Facebook of Twitter. Dan kan dit specifiek voor je nagekeken worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic