Hoi
Anneke7 Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!
Ik kan me voorstellen dat het soms lang duurt voordat er een collega aan de te lefoon is.
Mijn excuses hiervoor. Mijn collega's proberen echter iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Daardoor kan het soms wat drukker zijn.
Vanuit je telefoon kun je 1201 of 0800-0094 bellen om met een medewerker te spreken.
Daarnaast kun je ook via de
chat,
Twitter of
Facebook contact opnemen, mocht dit makkelijker zijn.
Waarom er een ander bankrekeningnummer vermeld stond, kan ik wegens privacy redenen niet inzien. Ik raad aan om hierover contact op te nemen via een van de bovenstaande opties. Mijn collega's kijken hiervoor graag met je mee!
Je kunt via my Vodafone altijd via IDeal betalen. Mocht dat niet lukken, dan mag het overgemaakt worden IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht
Vermeld hierbij altijd je mobiele nummer en factuurnummer. Voor meer informatie hierover kun je
hier terecht.