Zahra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht!

Hallo

Ik ben al langer dan een maand bezig met de aansluiting van 2nieuwe abbonementen in combinatie met de samsung 7edge.

Mijn grootste fout om bij vodafone deze aan te sluiten.
De eerste keer ging het al mis met de bestellingen vanwege een systeem.fout?
En de tweede keer 2 weken geleden
Krijg ik de bevestigings mails voor de 2 aansluitingen. Vorige week nog een berichtje dat ze 5 april geleverd worden.

Nu heb ik de klantenservice gesproken en blijkt dat er een systeem fout was WEER! En dat de bestellingen niet kloppen dus het duurt langer
Haha wow zo ga je niet om met nieuwe.klanten

In ieder geval
Ik ben totaal niet wijzer geworden van het personeel bij de klanten servicw want niemand kan mij uitleggen wat er mis ging.

Kan ik duidelijke antwoorden krijgen? Vandaag nog?
En zoniet dan wil ik graag beide abbonementen annuleren.
Mvg
5 Reacties 5
Mo_vhalderen198

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik herken me in dit verhaal. Ben ook al een maand bezig met Vodafone. Een nieuwe aansluiting er word gezegd niet op voorraad maar ik zie hier op de website dat ze op voorraad zijn! Hoor helemaal niets meer, heb ook al een betaling gedaan, dus baal echt flink! Echt slechte Klantenservice, kunnen geen antwoord geven en word er niet wijzer van...
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, kan me inderdaad voorstellen dat je er klaar mee bent als je geen duidelijkheid krijgt. Is tevens ook niet de bedoeling. Echter vanuit hier kan ik je niet verder helpen hiermee. Dit is omdat wij hier op het forum niet in de systemen kunnen. Dit komt omdat forum gebruikers wat tevens ook klanten zijn ook antwoorden geven aan elkaar.
Ik raad je in dit geval aan om of hiervoor nogmaals contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0560 of via de chat, Facebook of Twitter. Tevens kun je dan de link van het forum posten zodat je het niet nog eens helemaal hoeft uit te leggen en
Ik hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost.
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
tja service is een ander verhaal bij Vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Dat ben ik niet helemaal met je eens
Ik werk bij Vodafone ook op de klantenservice en zet me 100% in om te luisteren naar de klant om samen met de klant naar een oplossing te zoeken. Wel kan ik me soms voorstellen dat het frustrerend is om weer te moeten bellen met de klantenservice, dit krijg ik dan ook vaak genoeg terug gekoppeld van de klanten. Maar om nu heel Vodafone over een kam te scheren, vind ik persoonlijk nog done. Er zitten namelijk genoeg goede medewerkers tussen die er 100% inzetten voor Vodafone en de klanten.

Let er wel op dat het forum bedoelt voor klanten om te reageren op andere klanten met vragen. Dit staat ook in de huisregels van het forum. Dit is ook een van de redenen. Tevens reageren de meeste van ons (op de moderators na) hier in hun vrije tijd.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic