Anneke7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht

Mobielnr *****


Ik ben al heel lang bij Ziggo klant maar per 1 januari 2018 hebben jullie mobiel overgenomen nu ik heb alleen maar problemen. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met een abonnement van jullie (had ik beter niet kunnen doen) ik heb al vanaf het begin een automatische betaling wat bleek nu deze maand konden jullie het niet van de rekening afhalen ik de bank gebeld maar op de rekening waar jullie het moesten afhalen dat had ik niet in mijn contract staan hoe komen jullie daar aan. Dus ik heb ongeveer 3 kwartier zitten bellen met alle ergernissen, nu ik snap nog steeds niet hoe jullie aan dat andere nummer kwamen waar het vanaf moet is..............*****. En wat zijn jullie slecht te bereiken wat is nu het nummer waar ik jullie op kan bereiken?
Ik heb het bedrag ( 27,80) wat jullie niet konden afschrijven overgemaakt het eindigd op ............***** Ik hoop dat dit niet meer gebeurt en dat het via mijn contract zie bank nummer wordt afgeschreven, waar heb je anders een contract voor.
Met vr. gr.
J.E. van Katwijk


moderator edit: mobielnummer en cijfers bankrekening verwijderd ivm privacy
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anneke7
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wegens privacy redenen kunnen klanten je niet helpen met je probleem. Je kan daar toch het beste voor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (043 351 45 25 betaalafspraken (08:30 uur tot 17:30 uur, maandag tot en met vrijdag) of het algemene nummer bellen (0800-0094 /1201 maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 - zaterdag: 08:00-18:00). Of via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen met je uitleg. Deze mensen kunnen je verder helpen en je probleem oplossen.

Het is natuurlijk zeer spijtig dat dit zo gebeurd en weet zeker dat Vodafone dit met je wil oplossen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Anneke7

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!

Ik kan me voorstellen dat het soms lang duurt voordat er een collega aan de te lefoon is.
Mijn excuses hiervoor. Mijn collega's proberen echter iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Daardoor kan het soms wat drukker zijn.

Vanuit je telefoon kun je 1201 of 0800-0094 bellen om met een medewerker te spreken.
Daarnaast kun je ook via de chat, Twitter of Facebook contact opnemen, mocht dit makkelijker zijn.

Waarom er een ander bankrekeningnummer vermeld stond, kan ik wegens privacy redenen niet inzien. Ik raad aan om hierover contact op te nemen via een van de bovenstaande opties. Mijn collega's kijken hiervoor graag met je mee!

Je kunt via my Vodafone altijd via IDeal betalen. Mocht dat niet lukken, dan mag het overgemaakt worden IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht
Vermeld hierbij altijd je mobiele nummer en factuurnummer. Voor meer informatie hierover kun je hier terecht.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic