bowie-maddis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht

ik ben heel boos op vodafone, de winkel op zuidplein waardeloze service ik kwam in aanmerking voor nieuw abonnement met telefoon werdt mij telefonisch meegedeeld, dus toestel besteld met nieuw abonnement thuis bleek het mij niet te lukken om het te installeren en overbrengen enz dus toestel blokkeerde vodafone gebeld, die zeiden geen prob leem maar je moet er mee naar de winkel.ik dus na veel gestuntel heb net 2 nieuwe knieen met de bud wat ik al 10 jaar niet heb gedaan naar het zuidplein ik had geen andere keuze.daar gekomen werd er mij meegedeeld dat ze die blokkade er niet uit konden krijgen,dus voor joker daar heen gegaan ze hebben hem wel voor mij retour gestuurd mijn vraag om daar direct een andere uit te zoeken kon niet want eerst moest retour binnen zijn,maar als ik die bevestiging had kon ik terugkomen want ze hadden ze op voorraad  en dan zou hij alles direct voor mij overzetten enz.wat scherts mijn verbazing nadat ik opnieuw met heel veel pijn en moeite daar kwam werd er mij doodleuk verteld dat ze gee enkel toestel in de winkel hadden in verb and met berovingen  enz maar ik kon hem wel bestellen,ik ben woest de winkel uitgelopen dit bis beneden alle peil het intereseerde hem niet onbeschoft echt waar ik ben nu 12 euro kwijt aan de bus pijn in mijn lijf en geen steek verder, en ik lees dat het nieuwe abbonnement gewoon ingaat deze maand dus echt niet ik denk dat ik opstap naar een andre provider want ik ben laaiend.ik ben 74 jaar en dan gaan jullie zo met je klanten om bah ankie coppen vd linden

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12224Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met de winkel en begrijpelijk dat het niet makkelijk is geweest om er te komen. Ik begrijp alleen even niet waarom je hem dan niet hebt laten bestellen, dan was het toch goed geweest? Ik kan je wel een hoop vragen stellen maar het is door mij niet op te lossen, ik ben niet werkzaam bij Vodafone. Zo snap ik die volledige blokkade niet op je toestel, wat is er dan allemaal gebeurd? Is het toestel wel via Vodafone gekocht?

Zo ie zo is het niet op te lossen via deze community omdat het gaat op een abonnement met toestel dat al is toegezonden. Je zal dan toch even contact op moeten nemen met de klantenservice. Bel ze via 0800-0560 en dan helpen ze je met dit probleem. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic