wennnepen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht

Wat een drama....

vanochtend een nieuwe telefoon gehaald bij de winkel in Maarssen.
er werd mij verteld dat de sim het binnen een uurtje zou doen.
Na 3 x terug geweest te zijn en mijn 3e sim kaartje, werd mij door de medewerker verteld, dat de klantenservicemedewerkers incompetente mensen zijn, en ik direct naar de bewuste jongen had moeten stappen, ik had nooit nieuwe sim kaartjes moeten krijgen en niet met de klantenservice moeten bellen...

alsof ik dat kan weten?!!

eind van het gesprek zei hij, zie je wel dat ik gelijk heb en toen ben ik ontploft...

wilde een klacht indienen via de site van Vodafone, maar ook dat is onmogelijk, net als bellen voor een klacht...

Puntje bij paaltje, 3x naar de winkel, qua benzine, moet 48 uur wachten en hopen dat de sim het dan doet...

ben Woest!!!

misschien leest een Vodafone medewerker dit en kan dat door geven, want dit is GEEN STIJL
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @wennnepen ,

Natuurlijk niet zo fijn als de samenwerking niet goed loopt zoals je had verwacht.
Je kunt op www.vodafone.nl/feedback/ je feedback geven zodat dit samen met je kan worden opgelost en zodat en probleem weer verholpen is voor de toekomst.

Via het forum is er geen mogelijkheid om deze klacht mee te nemen omdat je hier alleen Tips & Tricks vindt en geen interne vragen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Wennepen

Aangezien je bericht niet voldoet aan de regels sluit ik dit topic. Mocht je toch een nieuw topic willen aanmaken, lees dan eerst de regels door.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic