Hoi @SandyN
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik heb je verhaal zitten lezen en ik denk te weten wat er aan de hand is. Op het laatst schrijf je dat je Vodafone en Ziggo hebt. Je krijgt dan een VodafoneZiggo combinatie korting. Het klopt dan dat je niet 10GB krijgt maar 20GB, dus dat verhaal klopt wel. Maar dit is alleen als je dus Vodafone en Ziggo hebt, wat je wel aangeeft.
De adressen van je Vodafone abonnement en je Ziggo abonnement moeten op 1 en hetzelfde adres staan in de administratie van Vodafone en Ziggo. Dus beide abonnementen moeten op 1 adres gelijk zijn. Zodra je abonnement ingaat, en het adres klopt, dan krijg je binnen 1 a 2 weken vanzelf die 10GB er bij cadeau en dit gedurende je contract en dat je wel bij Vodafone en Ziggo blijft. Want zodra je maar bij 1 weggaat, dan vervalt die dubbele data.
Dus ik denk dat er een kleine mis communicatie is geweest en dat die dubbele data nog komt. Dus duurt over het algemeen 1 tot 2 weken en dan komt dat in orde. Dat je nu 5GB krijgt is dan wel grappig en dat ze je bij de klantenservice dit niet hebben kunnen vertellen begrijp ik eigenlijk niet. Dus misschien heb je straks wel 20GB & 5GB (dan zou ik niets meer zeggen)
Maar ik denk dat dit het geval is en dat daar de verwarring in is. Als adressen niet kloppen, probeer dan deze wel kloppend te maken en dan komt mijn verhaal hier boven ook weer in orde!