SandyN

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht verlenging contract

Heb bij Telesales dame N.Y. (heb haar volledige naam) 2 zakelijke Red Pro Connect 2 jaar abonnementen verlengd met aanpassing standaard voorwaarden 20 ipv 10GB data, deze dame heeft daar ruggespraak over gehad met haar manager!; vervolgens krijg ik 10GB en geen 20GB; via chat en telefonisch verschillende klantenservice medewerkers gesproken en de eerste 3 zouden dit achterhalen bij deze dame; steeds geen antwoord dus zelf initiatief genomen; heb handreiking gekregen van 5GB erbij totdat het zou zijn opgelost; weer 3x gebeld maar nu krijg ik telkens te horen: “We kunnen het niet voor u oplossen want het contract mag niet meer worden aangepast dan hetgeen we nu al hebben gedaan met die 5GB". Met andere woorden: sorry dat we u iets hebben verkocht wat we niet mogen leveren en daar bent u de dupe van. Belachelijk! Ik ben boos op de Telesales dame die mij heeft misleidt. Ik heb er enigszins begrip voor dat het technisch niet mogelijk is om het contract aan te passen. MAAR ik zeer boos dat jullie niet met een oplossing komen. Geef me desnoods een ander abonnement tegen dezelfde financiële voorwaarden en pak jullie verlies van een paar euro maar wel een tevreden klant. Nu hebben jullie een ontevreden klant met 2 zakelijke abonnementen voor 24 maanden die ook privé Vodafone en Ziggo producten heeft. Ik geef jullie de gelegenheid om alsnog met een passende oplossing te komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ze kunnen alleen het gesprek opvragen van de verkoop @SandyN. Dit mag je aanvragen via de link die ik met je gedeeld heb.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SandyN 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb je verhaal zitten lezen en ik denk te weten wat er aan de hand is. Op het laatst schrijf je dat je Vodafone en Ziggo hebt. Je krijgt dan een VodafoneZiggo combinatie korting. Het klopt dan dat je niet 10GB krijgt maar 20GB, dus dat verhaal klopt wel. Maar dit is alleen als je dus Vodafone en Ziggo hebt, wat je wel aangeeft.

De adressen van je Vodafone abonnement en je Ziggo abonnement moeten op 1 en hetzelfde adres staan in de administratie van Vodafone en Ziggo. Dus beide abonnementen moeten op 1 adres gelijk zijn. Zodra je abonnement ingaat, en het adres klopt, dan krijg je binnen 1 a 2 weken vanzelf die 10GB er bij cadeau en dit gedurende je contract en dat je wel bij Vodafone en Ziggo blijft. Want zodra je maar bij 1 weggaat, dan vervalt die dubbele data.

Dus ik denk dat er een kleine mis communicatie is geweest en dat die dubbele data nog komt. Dus duurt over het algemeen 1 tot 2 weken en dan komt dat in orde. Dat je nu 5GB krijgt is dan wel grappig en dat ze je bij de klantenservice dit niet hebben kunnen vertellen begrijp ik eigenlijk niet. Dus misschien heb je straks wel 20GB & 5GB (dan zou ik niets meer zeggen) 

Maar ik denk dat dit het geval is en dat daar de verwarring in is. Als adressen niet kloppen, probeer dan deze wel kloppend te maken en dan komt mijn verhaal hier boven ook weer in orde!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @SandyN 

Welkom op de Community van Vodafone.
Jeetje, wat een nare ervaring! Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak. Ik ben met je eens dat als er bepaalde afspraken worden gemaakt, deze ook nagekomen moeten worden.
Echter zijn er wel voorwaarden voor bepaalde acties zoals de data verdubbeling.  Meer hierover lees je via https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras

Je hebt 2 opties die je kunt doen: je kunt binnen de zichttermijn de abonnementen terug laten draaien. De andere optie is om een klacht in te dienen over het verlengen van de abonnementen. Mijn collega's van de klachtenafdeling gaan dan het gesprek opvragen en terug luisteren. 
Hierdoor kunnen ze achterhalen wat er gezegd is. Zij zullen op dat moment ook bepalen wat er gedaan aan gaat worden en dit ook terugkoppelen naar je.
De zichttermijn is 14 dagen.

Je mag een klacht indienen via hier
Belangrijk is dan dat je dan ook alle details vermeld met tijdstippen en datum en stap voor stap uitlegt wat er besproken is en wat de vervolg stappen waren. 

Mocht je willen, dat ik met je meekijk, dan mag je de gegevens in het profiel aanvullen.
Ook hoor ik graag van je of jullie ook Ziggo hebben (ivm de dubbele data). 


 

SandyN
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Steven, de zichttermijn is verstreken. Kunnen jouw collega's van de klachtenafdeling het gesprek opvragen tussen mij en de Telesales verkoopster? Of de gesprekken die ik heb gehad met de verschillende klantenservice medewerkers?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ze kunnen alleen het gesprek opvragen van de verkoop @SandyN. Dit mag je aanvragen via de link die ik met je gedeeld heb.

SandyN
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal goed Steven! Thx

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic