Ongeveer 2 weken geleden ben ik met mijn 3 weken oude toestel Blackberry BB 9320 Curve naar een Vodafone winkel gegaan omdat hij deed niets meer…
Toestel werd door de medewerker onderzocht en werd geconstateerd dat de batterij is kapot,
Toestel werd opgestuurd naar Dynafix repair ter reparatie met een duidelijke vermelding op de bon dat de batterij is kapot.
Vandaag heb ik bericht ontvangen dat mijn toestel is gerepareerd en klaar om opgehaald te worden,
Ik blij, snel naar de Vodafone winkel gegaan om mijn toestel op te halen, op de retour bon stond dat mijn toestel werkt prima en enige wat ze hebben gedaan is de software geupdatet!!!! Wat betekent dat alle gegevens ben ik kwijt! En niet alleen de telefoonboek maar ook betaalde gegevens en apps!!! Ik begon te koken! de medewerker ging nog even controleren of alles goed werkt…en helaas aan de batterij werd niets gedaan ik kreeg dezelfde kapotte batterij terug en om nog erger te maken een hele oude oplader die niet van mijn was en ook nog kapot!
Op mijn vraag en wat nu? Kreeg ik antwoord dat mijn toestel moet op nieuw opgestuurd worden ter reparatie…is dit een grap?!!! Niet dus…nu ben ik weer mijn telefoon kwijt wie weet voor hoe lang en wie weet wat krijg ik nu terug gezonden. Mijn vertrouwen in Vodafone is helemaal gezakt naar een vette 0!
Maar voorlopig zit ik weer zonder telefoon, ik verwacht tegemoetkoming van Vodafone want de hele situatie is te gek van woorden!