TobiasB18

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht over reparatie

Ik ben inmiddels 2 en een half jaar klant bij vodafone, en betaal elke maand al 10€ voor mijn verzekering. Laatst heb ik mijn iphone 4 weggebracht naar vodafone piazza, te eindhoven, om een barst uit mijn scherm te repareren. Vandaag heb ik 45€ betaald, en vervolgens kreeg ik mijn mobiel. Eenmaal thuisgekomen bleek dat de homebutton van mijn iphone slecht indrukbaar is en elke keer als ik die indrukte dat het scherm begon te flikkeren. Ook laadt hij nu niet meer op als ik het snoertje volledig in mijn iphone stop, maar alleen als ik hem op een specifieke hoek erin stop. Ik ben uiteindelijk maar weinig vooruit gegaan op de reparatie aangezien ze de problemen gewoon hebben verplaatst. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug kank rkijgen of dat mijn iphone opnieuw gerepareerd kan worden.
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi TobiasB18,

Wat enorm vervelend dat nèt nadat het toestel was opgestuurd er opnieuw iets stuk is. Je kunt het toestel uiteraard opnieuw ter reparatie aanbieden, via de Vodafone winkel. De €45,- die je betaald hebt is het eigen risico, hier kan ik helaas niets aan doen.
TobiasB18
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is de reactie die ik van elke vodafone medewerker krijg... Ik zeg niet dat er meteen weer iets stuk gegaan is, ik zeg dat dynafix hem stuk heeft gemaakt. Ik ben er op achteruit gegaan en heb daar ook nig geld voor moeten betalen. Ik heb gelukkig op een ander forum nog een oplossing gevonden. De mensen daar vertelden dat t-mobile of telfort met hun klanten omgaan alsof het mensen zijn, misschien het proberen waard.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic