Frenk schurgers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht over misleiding ivm doneren aan goede doelen

Ik ben al enkele maanden bezig om contact te krijgen met Vodafone medewerker die mijn verhaal wil aan horen en serieus kan ingrijpen.  Klanten service is heel behulpzaam en herkent en begrijp mijn klacht, maar kunnen míj niet verder helpen behalve dan notities maken. 

 

Voordat ik mijn issue verder bekend wil maken en met modder ga gooien hoop ik dat er met mij contact opgenomen wordt. 

 

Op dit moment kan ik aantonen dat er sprake is van pure misleiding.  Helaas is er zelfs een callcenter medewerker die dit zelfs bevestigde vandaag. 

 

Groeten 

 

Frenk Schurgers 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Frenk schurgers 
Dit klinkt niet best en het is natuurlijk vervelend dat je er niet doorheen komt met je probleem/klacht. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen je hier ook niet mee helpen. Ook niet het geven van een telefoonnummer van iemand bij Vodafone. 

Wat je wel kan doen is nog even te wachten op de Community. Er komen namelijk medewerkers van Vodafone online en lezen alle berichten. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze contact met je opnemen. Nu gaan ze de hele community af dus kan kan zijn dat ze morgen, maar ook woensdag of donderdag je bericht zien en dan reageren. 

Maar dit is denk ik wel de beste manier om met iemand van Vodafone in contact te komen. Graag nog even geduld, dan komt het vast en zeker goed. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Frenk schurgers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wie kan mij helpen met een telefoon nummer om in contact te komen met Vodafone medewerker? Niet via callcenter maar rechtstreeks? 

 

BVD

 

Frenk Schurgers 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Frenk schurgers 
Dit klinkt niet best en het is natuurlijk vervelend dat je er niet doorheen komt met je probleem/klacht. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen je hier ook niet mee helpen. Ook niet het geven van een telefoonnummer van iemand bij Vodafone. 

Wat je wel kan doen is nog even te wachten op de Community. Er komen namelijk medewerkers van Vodafone online en lezen alle berichten. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze contact met je opnemen. Nu gaan ze de hele community af dus kan kan zijn dat ze morgen, maar ook woensdag of donderdag je bericht zien en dan reageren. 

Maar dit is denk ik wel de beste manier om met iemand van Vodafone in contact te komen. Graag nog even geduld, dan komt het vast en zeker goed. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @Frenk schurgers 

Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent. Wat is er precies aan de hand? Stuur me jouw verhaal + mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Dan kan ik kijken of ik je wellicht verder kan helpen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ik heb nog geen gegevens van jou ontvangen @Frenk schurgers. Mocht ik niks meer horen, sluit ik het topic 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Frenk schurgers, kun je mij de gegevens sturen? Dan kijk ik met je mee hiervoor. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic