Ik ben al enkele maanden bezig om contact te krijgen met Vodafone medewerker die mijn verhaal wil aan horen en serieus kan ingrijpen. Klanten service is heel behulpzaam en herkent en begrijp mijn klacht, maar kunnen mÃj niet verder helpen behalve dan notities maken.
Voordat ik mijn issue verder bekend wil maken en met modder ga gooien hoop ik dat er met mij contact opgenomen wordt.
Op dit moment kan ik aantonen dat er sprake is van pure misleiding. Helaas is er zelfs een callcenter medewerker die dit zelfs bevestigde vandaag.
Groeten
Frenk Schurgers
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Frenk schurgers
Dit klinkt niet best en het is natuurlijk vervelend dat je er niet doorheen komt met je probleem/klacht. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen je hier ook niet mee helpen. Ook niet het geven van een telefoonnummer van iemand bij Vodafone.
Wat je wel kan doen is nog even te wachten op de Community. Er komen namelijk medewerkers van Vodafone online en lezen alle berichten. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze contact met je opnemen. Nu gaan ze de hele community af dus kan kan zijn dat ze morgen, maar ook woensdag of donderdag je bericht zien en dan reageren.
Maar dit is denk ik wel de beste manier om met iemand van Vodafone in contact te komen. Graag nog even geduld, dan komt het vast en zeker goed.
Wie kan mij helpen met een telefoon nummer om in contact te komen met Vodafone medewerker? Niet via callcenter maar rechtstreeks?
BVD
Frenk Schurgers
Hoi @Frenk schurgers
Dit klinkt niet best en het is natuurlijk vervelend dat je er niet doorheen komt met je probleem/klacht. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen je hier ook niet mee helpen. Ook niet het geven van een telefoonnummer van iemand bij Vodafone.
Wat je wel kan doen is nog even te wachten op de Community. Er komen namelijk medewerkers van Vodafone online en lezen alle berichten. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze contact met je opnemen. Nu gaan ze de hele community af dus kan kan zijn dat ze morgen, maar ook woensdag of donderdag je bericht zien en dan reageren.
Maar dit is denk ik wel de beste manier om met iemand van Vodafone in contact te komen. Graag nog even geduld, dan komt het vast en zeker goed.
Hoi @Frenk schurgers
Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent. Wat is er precies aan de hand? Stuur me jouw verhaal + mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Dan kan ik kijken of ik je wellicht verder kan helpen.
Ik heb nog geen gegevens van jou ontvangen @Frenk schurgers. Mocht ik niks meer horen, sluit ik het topic 🙂
@Frenk schurgers, kun je mij de gegevens sturen? Dan kijk ik met je mee hiervoor.
Geen reactie, topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.