Peter201251

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

klacht over betaal sms van 5566

Ik heb voor 36 euro aan betaalde sms berichten ontvangen.nooit beantwoord altijd direct gewist maar wel in rekening gebracht. Medewerker in winkel Bussum zei mij niet te kunnen helpen dan moest ik de volgende keer maar stop terug sturen.de sms berichten kwamen met meerdere tegelijk en de kosten lopen daardoor hoog op. Gelukkig was er Nina in de live chat die mij heeft gezegd dit direct te blokkeren en mij heeft aangeraden een klacht in te dienen...bij deze!

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Peter201251 
Dan heeft deze je, in de winkel,  niet goed geïnformeerd. De vrouw die je aan de lijn hebt gehad wel, maar je klacht indienen kan niet hier maar moet via de website. Dit is een klanten helpen klanten community en wij kunnen als klanten onder elkaar niet zoveel.

Het eerste wat je moet doen is jezelf afmelden via www.payinfo.nl. Vul daar je mobiele nummer in en dan schrijf je je in 1x uit voor al deze vervelende diensten. Je ontvangt dan geen betaal SMSjes meer! Maar ik denk dat je dit inmiddels al hebt gedaan, samen met de klantenservice. 

Tekst van Vodafone:
Zit je vast aan de dagelijkse horoscoop per sms of ontvang je wekelijks credits voor een game? Grote kans dat je een abonnement hebt op een commerciële sms- of contentdienst. Als je sms-jes krijgt die je niet langer wilt ontvangen, kijk dan op de website van Payinfo hoe je deze kunt stopzetten

En wil je je 36,- euro terug vragen? Dan kan je het best een onderzoek door Vodafone laten verrichten en die afdeling kijkt dan of je in aanmerking komt voor het terug krijgen van deze kosten. Zie pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Het wil dus niet zeggen dat je ook daadwerkelijk deze kosten terug krijgt. Door je aan te melden, of beter te zeggen, af te melden via www.payinfo.nl, weet je zeker dat je deze berichten in de toekomst niet meer krijgt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te lezen dat Nina je zo goed heeft geholpen. Heb je ook een onderzoek al aangemaakt via de bovenstaande link @Peter201251?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie van jou @Peter201251. Zo niet, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Peter201251
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vandaag opnieuw bij Vodafone geweest omdat er gistermiddag opnieuw sms berichten zijn gestuurd Nina heeft dus toch niets stopgezet opnieuw 12 euro erbij op mijn rekening .heb nu zelf geblokeerd op hoop van zegen.maar ik ben niet bereid te betalen aan deze oplichterij.  Zojuist klacht geplaatst naar CMTelecom en klacht.nl hopelijk gaat er iets

gebeuren zie op internet veel ellende over 5566.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hi @Peter201251 
Je moet de klacht indienen bij Vodafone. 
Zie de url die ik heb geplaatst in mijn eerste bericht!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt met het onderzoek aanmaken @Peter201251  via de link van @Energieboy?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic