janmirabel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht over bereik

Hallo, ik hoop een reactie te krijgen van vodafone,
Wij zijn een gezin bestaande uit 4 personen, ik mn vrouw en 2 zonen van 19 en 20 jaar en hebben alle 4 een vodafone abbonoment, ikzelf ben al vanaf t begin lid toen ze nog libertel waren, maar nu konden 2ij vorige week vanaf 5 maart tot woensdagavond 11 maart, dus 6 dagen lang niet bellen of gebeld worden als wij thuis of in ons postcodegebied waren, dus dat geld voor ons alle 4, waren heel veel mensen in ons postcode gebied met dit probleem, 2 x naar de vodafone winkel geweest en op n gegeven moment de technische dienst heeft t nagekeken en was idd een probleem dat ze uiteindelijk woensdagavond hebben opgelost, kreeg ik donderdagochtend n telefoontje over van hun.
Maar ik ben pas geopereerd, best n zware o.k. achter de rug, en kreeg ook n noodtelefoonnummer mee van t ziekenhuis, niet 0611 maar rechtstreeks met de chirurgie en ambulancedienst dat mocht er iets mis zijn dat ze meteen met sirene s mij op konden halen, maar ook dat nummer konnnen wij geen van vieren bellen, dus mocht er iets gebeurd zijn in die week was ik er nu niet meer dankzij VODAFONE, denk dat jullie dan pas echt n probleem hadden gehad.
Maar nu mijn vraag, staat er voor ons ook nog iets tegenover dat wij met ons vieren zo goed als 1 week niet gebeld konden worden of zelf konden bellen?
Of moeten wij dat zomaar pikken?
Ik vind dat als wij 1 week niet vanuit huis konden bellen of gebeld worden dat wij voor deze maand ook maar 3 weken abbonomentsgeld hoeven te betalen, dus bij ons alle 4 n kwart van onze rekening in mindering gebracht worden door vodafone...
Dat vind ik wel zo eerlijk....dus laat t ons maar eens weten of dit te regelen is....
Jullie kunnen contact met mij opnemen via mijn e - mail adres of tel nr....
Ik hoor t wel van jullie Vodafone, als n klant al zolang lid is mag daar gerust iets tegenover staan, dat noemt men service....

MVG
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@janmirabel,

Jeetje wat een gedoe.
Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumgebruikers. Vodafone zelf zal hier niet antwoorden. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice of een feedback formulier in te vullen via www.vodafone.nl/feedback
Ik hoop voor je dat het wordt opgelost.
Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic