Helaas klopt het wat @Energieboy aangeeft. Het kan zijn dat ondanks dat de winkel gesloten is er toch collega's aanwezig zijn. Zij zijn bezig met de voorbereidingen om de winkel weer te openen. Ik vermoed dan ook dat dit de reden is waarom je niet naar binnen gelaten werd.
Daarnaast zijn er in verband met het coronavirus strikte maatregelen getroffen voor onze medewerkers en klanten in de winkel.
Ook in deze bijzondere tijd geven we onze klanten graag de nodige hulp en service om verbonden te blijven. Want nooit eerder waren onze telecomdiensten zo cruciaal.
Daarom heropenen we vanaf vrijdag 20 maart gefaseerd en waar het kan onze winkels. Kijk voor actuele informatie over winkels en openingstijden op de vodafone app of vodafone.nl/winkels, zoek een winkel en klik op ‘Vodafone’. De actuele openingstijden staan dan in beeld.
- Dringend verzoek: regel zoveel mogelijk zaken online via ziggo.nl en vodafone.nl.
Voor onze winkels nemen we speciale maatregelen zodat onze medewerkers en klanten zich maximaal veilig voelen. Zo geven we in de winkel alleen urgente service. Belangrijk blijft dat klanten die hoesten, een neusverkoudheid of verhoging hebben de winkel niet bezoeken. We helpen hen graag via andere kanalen van Vodafone & Ziggo.
Voor de aankoop van onze producten of diensten kan men alleen terecht op onze websites of bij onze collega’s van de contact centers. Heb je een vraag of onze hulp nodig? Bekijk onze contactmogelijkheden.
https://www.vodafone.nl/informatie/corona
Daarnaast klopt het ook dat zij geen toestellen van klanten meer aanraken. Dit in verband met hun eigen veiligheid. Op afstand kunnen ze uitleggen wat er gedaan moet worden zodat de klant dit zelf kan uitvoeren. Ik heb even gecontroleerd en ik zie dat deze winkel in de loop van deze week weer open gaat voor klanten. Mijn collega's hebben hier dan ook in correct gehandeld om je niet binnen te laten of het toestel aan te raken.
Wat er verder precies is gezegd heen en weer, zal ik vanuit hier in het midden moeten laten. Ik ben helaas niet aanwezig geweest bij het gesprek waardoor ik hierover niet kan oordelen. Indien je een klacht over een winkel hebt, mag je dit met de shopmanager van de winkel bespreken @Rummycup741.