B72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

klacht nieuwe bestelling, levering en medewerkers

Ik heb op 22 augustus bij medewerker *****, twee nieuwe Red together met toestellen afgesloten, dit kostte me exact 1 uur en 48 minuten aan de telefoon. Daar ik al een abonnement heb lopen leek me dat de beste keuze om dit bij Vodafone te doen. De bestelling leek goed te gaan en omdat ik het door de week druk heb, liet ik Dynalogic tussen 08:00 en 13:00 bij mij langs komen zodat ik een heel weekend heb om zaken over te zetten. Omstreeks 11:40 staat de koerier zonder een vorm van communicatie vooraf voor de deur, mij vrouw doet open want ik lig nog op bed. De koerier spreekt amper Nederlands en mijn vrouw zegt dat ik er zo aankom. De koerier stelt dat hij weg moet en geeft mijn vrouw een briefje met uw was niet thuis in haar handen. Mij dochter zegt nog tegen de chauffeur dat ik er zo aankom, maar hij moest weg. Ook het feit dat ze zegt dat er twee toestellen in de doos zitten voor me, boeit hem niet en schiet agressief met de doos en loopt vloekend weg. Wegrijdend zijn middelvinger opstekend, loop ik naar buiten maar dat was dus te laat. Nog geen 70 seconde na de deurbel blijven we verbijsterend achter.
Ik besluit Dynalogic te bellen, leg uit wat er gebeurd is en ze zegt dat het enige wat ze kan doen is een nieuwe afspraak te maken, ik was immers niet thuis. Dat was ik dus wel en begrijp dus niet waarom het niet kan, een auto in zijn achteruit zetten is namelijk niet erg moeilijk. Dan blijlt dat de chauffeur heel snel digitaal heeft doorgegeven dat ik er niet ben en daarom zijn de toestellen "afgemeld". Of ik maandag dan wil, ik heb gesteld alleen als er met zekerheid gesteld kan worden dat de koerier er exact om 17:00 is met maximaal een uitloop naar 17:15 en als dat niet gegarandeerd kan worden dan maar niet en de klacht nu ook bij Vodafone zal neerleggen. Dat was goed werd mij verteld en terwijl ik met Vodafone aan de lijn zit, zie ik op mijn mail dat er plots een afspraak staat tussen 17:00 en 22:00. Gaat lekker, zou ik zo zeggen. Aan de telefoon met een dame waar ik de naam nu even niet meer van weet zei me zonder mijn gegevens te vragen dat ze contact met Dynalogic op zou nemen en dat zij mij binnen 30 minuten terug zouden bellen. Na 45 bel ik zelf nog eens met Vodafoon en krijg ik ******* van de cancellationdesk aan de telefoon. Ik leg mijn klacht voor en stel dat er vanalles fout gaat wat ver boven mijn pet gaat. In een verhit gesprek, waarin deze dame stelt dat mijn eerste contract niet goed is en dat er fouten in zitten, zegt ze me dat ze contact met Dynalogic heedt opgenomen en dat ze mijn contracten gecancelled heeft. Er klopt schijnbaar niets van mijn contract door mediamarkt afgesloten en daarmee ook niet de contracten voor de twee nieuwe telefoons . Ik moet een maar een mail schrijven naar credit assessment want dit klopt allemaal niet en het ligt niet aan vodafone. Na wederom bijna 2 uur aan de telefoon komt er een einde aan deze discussie. Ik moest maar terig bellen naar de cancellationdesk op nummer 0800000001 Zodra credit assessment het geregeld heeft.
Dan na ongeveer 2 minuten een mailtje van CA, er is helemaal geen probleem. Alles is correct !
Oondertussen weer aa de foon, weer langer dan een uur en nu moet ik tot dinsdag wachten om klant te mogen worden (of blijven) bij een bedrijf dat alleen maar mensen in dienst heeft die jammer genoeg taalkundig niet capabel zijn om kwaliteit en service gericht te kunnen werken. Ik ben meer dan een halve dag kwijt aan telefoneren en niemand schijnt iets te kunnen doen.
Is dit normaal binnen uw bestel? Is dit de nieuwe manier van communiceren, kwaliteit en service leveren. En als er fouten gemaakt worden, zou het dan niet normaal zijn dat de partij met excuses komt en alles in het werk stelt om de fouten recht te zetten zonder nog meer overlast te bezorgen? Want doelstelling zou toch moeten zijn, een nieuwe order binnen halen en klanten vasthouden denk ik.

Graar advies over hoe verder en wat ik nog verder kan doen om dit normaal te laten verlopen of dat ik beter mijn biezen kan pakken omdat het niet interessant meer is voor Vodafone om klanten te hebben en tevreden te maken!

Mvr gr,

S.M.Q. Wilhelm *****



Moderator edit: namen en klantnummers verwijderd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
In je bericht schreef je dat je moest wachten tot dinsdag, dat was gisteren, wellicht is het toestel ondertussen wel geleverd? In ieder geval alvast mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Dit is in ieder geval niet de normale gang van zaken. Echter, het gedrag van de bezorgers van Dynalogic; daar hebben wij helaas geen invloed op 😞

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi B72
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een lang verhaal en wat vervelend is dit verlopen. Hier op de Community kan ik niets doen want ik ben ook maar een klant en hier helpen klanten elkaar. Er is wel een moderator, maar die kom zo nu en dan de community af en bekijkt dan elke topic. Het kan dus even duren voor deze je hier antwoord op kan geven.

Het beste is toch om alles via de klantenservice van Vodafone te regelen. Misschien zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Zou kunnen dat die mensen ook kunnen zien wat er nu aan de hand is en wat je het beste kan doen. Let op, ook deze gaan op volgorde van binnenkomst reageren. Als het druk is kan het dus ook even duren maar meestal heb je dezelfde dag wel antwoord.

Wat er allemaal is gebeurd kan natuurlijk niet en daar moet Vodafone wel iets mee doen. Zeker wat de bezorger betreft, dat kan natuurlijk niet op die manier. Mooi iets voor Vodafone om op te losse.

Vervelend, maar je zal toch via bovenstaande contact met Vodafone op moeten nemen en dan verwacht ik dat het wel goed komt. En anders even wachten op de moderator.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi B72,

Erg vervelend om te horen hoe dit is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard willen we jou graag behouden als klant. Echter, via het forum is dit redelijk onmogelijk om dit voor jou uit te zoeken.Wat is ondertussen de status? Komt de bezorger nu morgen opnieuw? Heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice?
B72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Sharon ,

Zoals je misschien gelezen hebt en verwijderd, is er nog niet gedaan of gebeurd. Ik wacht af tot Vodafone contact opneemt met een vorm van excuses. Deze post zo 1 op 1 naar de klantenservice gestuurd, nog steeds geen reactie en dus nee, ook geen bezorger vandaag.

Gr,

B72
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
In je bericht schreef je dat je moest wachten tot dinsdag, dat was gisteren, wellicht is het toestel ondertussen wel geleverd? In ieder geval alvast mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Dit is in ieder geval niet de normale gang van zaken. Echter, het gedrag van de bezorgers van Dynalogic; daar hebben wij helaas geen invloed op 😞
B72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sharon ,

Nee er is niets maar dan ook niets gebeurd. Heel simpel, ik heb zelf gisteren maar gebeld met de cancellationdesk maar ook daar gebeurd niets. Alle actie, zelfs al maak ik de fout niet moet alles vanuit mij komen. Ben erg teleurgesteld in deze. Ligt nu schijnbaar bij de TD want niemand weet wat en hoe het moet lopen.
Ps: dank je wel, je bent de enige die er iets van aan trekt.

Gr.

B
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als ik het goed begrijp is er een onderzoek aangemaakt B72. We horen graag wat daar uitkomt en hoe dit opgelost gaat worden.
B72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Ik hoor t ook graag
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een update B72?
B72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Steven ,

Ondertussen via Messenger en Twitter , nog eens getracht dingen te bereiken. Dat is dan uiteindelijk gelukt en zijn de toestellen wel binnen. Van coulance of een vorm van compensatie is (plots) geen sprake. De klacht die ik neer heb gelegd, is door geen enkele afdeling behandeld of op gereageerd. Als ik er zelf over bel dan is het druk. Ondertussen een maand verder....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
B72 wrote:
Hallo Steven ,

Ondertussen via Messenger en Twitter , nog eens getracht dingen te bereiken. Dat is dan uiteindelijk gelukt en zijn de toestellen wel binnen. Van coulance of een vorm van compensatie is (plots) geen sprake. De klacht die ik neer heb gelegd, is door geen enkele afdeling behandeld of op gereageerd. Als ik er zelf over bel dan is het druk. Ondertussen een maand verder....

Jeetje, dat is natuurlijk heel vervelend. Ik kan je natuurlijk niet vertellen waarom Vodafone verder niets doet en of ze er nog iets aan kunnen doen. Gelukkig heb je je toestellen wel binnen en kan je er mee aan de slag. Steven is op dit moment met vakantie dus als je echt van hem antwoord wenst, dan zal je nog even moeten wachten. Er is wel een andere moderator online, misschien kan die je helpen maar het is soms makkelijk erom het bij 1 iemand te houden. Kijk maar even wat je wilt.

Anders toch nog eens een klacht indienen op de website van Vodafone om te zien of je er nu wel door komt. Succes maar toch alvast een goed weekend gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
B72
Wanneer je een klacht wilt indienen over de gang van zaken (met kans op een coulance) raad ik je aan dit kenbaar te maken via deze link. Je klacht komt dan terecht bij een afdeling die de tijd en middelen heeft om dit voor je uit te zoeken en je van een onderbouwd antwoord te voorzien.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je een klacht ingediend B72 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic