De status is Sharon.
Dat ik zo vaak ben doorverbonden dat ik mijn verhaal toch wel 10 keer achter elkaar heb moeten doen.
En dat er niemand is die mij kan helpen.
En dat iedereen het heel erg jammer voor mij vindt maar dat ze er niks aan kunnen doen.
De afdelingen die ik nodig heb die zijn niet beschikbaar voor klanten.
Het mooiste is nog dat het de schuld is van vodafone.
En dat ik al nu 5 weken bezig ben om jullie fout op te lossen.
Dus Sharon als jij heel het verhaal gelezen hebt
Heb jij dan toevallig wat meer bevoegdheden om mijn zaak op te lossen?
Of heb jij net zo veel bevoegdheid als jou collega's.
Nu ben ik wel benieuwd als ik ga storneren hoe snel ze aan de bel trekken dat ik niet betaald heb.
En waarom dat dan zo is.
Denk dat ik dan hun vraag ook in behandeling ga nemen en er 5 tot 10 werkdagen over doe om misschien wel met een antwoord te komen.
Als ik het niet naar een verkeerde afdeling stuur.
Want daarna de vraag gaat opnieuw in behandeling.
Waardoor we natuurlijk ook weer 5 a 10 werkdagen verder zijn.