Borris

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

klacht na klacht na klacht na klacht


Goedemiddag.

Wederom hier weer een nieuwe klacht bij mijn lijst voor jullie.

Hoeveel klachten moet ik nog sturen om gehoord te worden.

Dat vraag ik mijzelf toch wel af nu.


Vandaag ben ik in de winkel geweest van vodafone om mijn vriendin haar nummer onder mijn account te zetten.

Dat ging niet vlekkenloos.
De mederwerker kreeg fout melding na foutmelding.
De klantenservice werdt gebeld en na een uur zal het data tegoed wat wij zouden krijgen van 80 gb.
Gebruikt zal kunnen worden.

Na 2 uur zijn wij terug gegaan naar de vodafone winkel omdat allemaal nog niet werkte.

De medewerker vertelde mij dat hij in de laatste fase was van het aanzetten van het data tegoed.
En dat maximaal nog een uurtje zou kosten.

Wij zijn nu al weer 3 uur verder eb er is nog steeds niks veranderd.

Nu heb ik de klantenservice weer gebeld en
Die konden het ook niet regelen.
Want er stond nog steeds een foutmelding in.
Waar ze niks mee kon doen.

Bij de klantenservice heb ik gesproken met Dari.
Het verhaal hieronder is een opstapeling van fouten klachten die door jullie niet wordt opgepakt en genegeerd wordt.

Mijn geduld is op.


Hier bij wil ik een klacht indienen bij Vodafone

Over een klacht waar maar niet op gereageerd wordt.

Dat vindt ik toch een zeer kwalijke zaak.
Dat als je klacht indient bij een bedrijf zoals Vodafone.
Dat er helemaal niks mee gedaan wordt en dat je gewoon genegeerd Word.

Mocht ik binnen 5 werk dagen niks gehoord hebben van jullie over de behandeling van mijn klacht.
Ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.



Zie verhaal hieronder.

Hierbij wil ik een klacht indienen bij Vodafone.

Op 19 september heb ik een verlenging bij jullie gedaan om van red naar red together te gaan.

Mijn vriendin wilde ook bij dat abonnement in komen als extra. En heeft haar gegevens doorgegeven.

Vervolgens krijgt mijn vriendin meerdere smsjes dat zij naar een nummer moet terug bellen om haar gegevens door te geven, zonder dat ze zelf gebeld wordt.

Inmiddels nadere de datum dat onze red together extra in zou gaan.

Toen heb ik gebeld en konden ze geen red together extra vinden onder mijn naam.

Na veel vragen kwamen wij er dus achter dat de medewerkster een fout gemaakt had.

De medewerkers heeft een nieuw red together abonnement afgesloten ipv een red together extra. Met de red toghter extra zou zij voor 11,50 (ipv 12,50) bij mij in het abonnement komen te zitten.

Toen is er een case aangemaakt op 9 oktober voor het te beluisteren van een band waarop staat wat de medewerker gezegd zou hebben.

Het zou 5 dagen duren voordat er meer duidelijkheid in zou zijn.

Na 5 dagen, heb ik de 13de gebeld met jullie klantenservice en die vertelde mij: 'nee meneer het is 10 werkdagen'.

Vervolgens heb ik een aanvraag gedaan op jullie website dat ik de status zou willen weten van de case met Referentienummer: 

Dit was op 18 oktober.

Nu heb ik op 21 oktober gebeld en kan niemand mij helpen want de afdeling is niet beschikbaar voor commentaar.

Nu heb ik op 23 oktober gebeld en kan niemand mij helpen want de afdeling is niet beschikbaar voor klanten.

Nu heb ik op 25 oktober gebeld en kan niemand mij helpen want de afdeling is er mee bezig en je zult maar geduld moeten hebben.

Vandaag 26 oktober heb ik weer gebeld en aangezien het weekeind is kan niemand mij helpen want de afdeling is dicht in het weekeind.

Na al deze moeite en nog steeds geen helderheid, verwacht ik inmiddels dat de red together extra die mijn vriendin had willen afsluiten, kosteloos wordt voor de duur van mijn abonnement.

Met vriendelijke groet


28-10 heb ik wederom contact gehad met de klantenservice
En die konden mij weer niet helpen omdat er een verkeerd vinkje gezet is en dus ook naar de verkeerde afdelingen is gestuurd.

Er is weer een nieuwe case aangemaakt met dit keer het nummer 

Wat jullie collega nu gedaan heeft (van de afdeling die niet te bereiken is voor klanten).
Is nagekeken of ik een red together abonnement wilde hebben.
Dat is wel het geval.
Waar het om gaat ( zie verhaal hieronder )

Hoe moeilijk is het om te lezen en luisteren naar wat een klant schrijft en vraagt.

We zijn ondertussen al weer een paar dagen verder.
Er is gereageerd maar totaal verkeerd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Borris,
 

Wij hebben nog niks voor je na kunnen kijken omdat wij vanuit hier geen gegevens inzien en hierom ook nog niet gevraagd is. @Sharon vroeg alleen of je al een update had na je laatste telefoongesprek. Je kunt zowel een klacht als een vraag indienen. Indien je gekozen hebt voor een klacht, krijg je binnen 30 dagen een reactie. Bij vragen is dit binnen 5 werkdagen. Ik wil je hiermee graag verder helpen (mits alle gegevens correct zijn ingevuld en alle gevraagde formulieren erbij zitten. 

Je mag mij dan de volgende gegevens sturen via een privé bericht:
 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie?

- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Aanvraagnummer
Dankjewel alvast!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Borris
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vandaag weer een half uur aan de telefoon gezeten.

Em weer van het kastje naar de muur gestuurd 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Jammer om te horen dat het allemaal zo moeizaam verloopt @Borris. Wat is nu ondertussen de status na je telefoontje van vanmiddag? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Borris 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend dat je nog geen reactie hebt mogen ontvangen van Vodafone. Ik neem aan dat je de klacht hebt verzonden via deze pagina? Zo ja, dan krijg je binnen 10 werkdagen een reactie van Vodafone, zoals het daar ook staat beschreven. Dan is 5 dagen aanhouden niet redelijk, als ik eerlijk moet zijn. Mocht het ze niet lukken dan krijg je een reactie van ze wanneer ze wel kunnen reageren. 

Heb je niet de klacht via deze pagina verzonden, dan zou ik dit alsnog doen en dan kunnen ze het in behandeling nemen. Ben je het niet met Vodafone eens? (wat ik niet hoop natuurlijk) Leg dan je klacht binnen 10 werkdagen voor aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.


Een klacht over een online aankoop kun je ook laten oplossen door een onafhankelijk geschillenorgaan. Meld je klacht dan via de site van de Europese Commissie.

Bellen heeft waarschijnlijk ook niet zoveel zin omdat ze het bij de klantenservice waarschijnlijk ook niet kunnen oplossen. Ik weet natuurlijk niet hoe complex het allemaal is maar het kan zijn dat een speciale afdeling dit alleen kan verwerken. Er zijn hier wel medewerkers aanwezig maar die zijn er niet elke dag en moeten ook alle berichten nog langs en dan kan het zijn dat het iets langer duurt voor ze je bericht oppakken. Als je klacht overigens al op de bekende “op volgorde” stapel ligt, dan kunnen ze ook niet zoveel meer doen en afwachten wat de klachtenafdeling je laat weten. Maar wie weet kunnen ze toch nog met je mee kijken en wat dieper in het probleem graven.

Maar goed, het is goed dat je hier je informatie achter laat, dat lezen ze natuurlijk altijd. Daarnaast zou je eventueel nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Weet niet zeker of ze je daar kunnen helpen, maar je kan het altijd proberen. Succes in ieder geval.


** Zie inmiddels dat Sharon je al te woord staat. Ik was ook op dat zelfde moment een berichtje aan het schrijven **

Borris
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De status is Sharon.

Dat ik zo vaak ben doorverbonden dat ik mijn verhaal toch wel 10 keer achter elkaar heb moeten doen.

En dat er niemand is die mij kan helpen.

En dat iedereen het heel erg jammer voor mij vindt maar dat ze er niks aan kunnen doen.

De afdelingen die ik nodig heb die zijn niet beschikbaar voor klanten.

Het mooiste is nog dat het de schuld is van vodafone.

En dat ik al nu 5 weken bezig ben om jullie fout op te lossen.

Dus Sharon als jij heel het verhaal gelezen hebt

Heb jij dan toevallig wat meer bevoegdheden om mijn zaak op te lossen?

Of heb jij net zo veel bevoegdheid als jou collega's.

 

Nu ben ik wel benieuwd als ik ga storneren hoe snel ze aan de bel trekken dat ik niet betaald heb.

En waarom dat dan zo is.

 

Denk dat ik dan hun vraag ook in behandeling ga nemen en er 5 tot 10 werkdagen over doe om misschien wel met een antwoord te komen.

Als ik het niet naar een verkeerde afdeling stuur.

Want daarna de vraag gaat opnieuw in behandeling.

Waardoor  we natuurlijk ook weer 5 a 10 werkdagen verder zijn.

 

Borris
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nou energyboy.

De klachten afdeling is een lachtertje.

Ze reageren niet.

Heb zelfs als klachten gestuurd over dat ze niet op de klachten reageren.

Hoe mooi is dat.

 

Borris
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Sharon,

 

Heb jij mijn zaak al bekeken? 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Borris,
 

Wij hebben nog niks voor je na kunnen kijken omdat wij vanuit hier geen gegevens inzien en hierom ook nog niet gevraagd is. @Sharon vroeg alleen of je al een update had na je laatste telefoongesprek. Je kunt zowel een klacht als een vraag indienen. Indien je gekozen hebt voor een klacht, krijg je binnen 30 dagen een reactie. Bij vragen is dit binnen 5 werkdagen. Ik wil je hiermee graag verder helpen (mits alle gegevens correct zijn ingevuld en alle gevraagde formulieren erbij zitten. 

Je mag mij dan de volgende gegevens sturen via een privé bericht:
 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie?

- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Aanvraagnummer
Dankjewel alvast!

Borris
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Steven,

 

Dan mag vodafone wel een duidelelijkere mail sturen in plaats van 5 tot 10 werkdagen.

Het verhogen naar 30 dagen.

Daar zit wel een verschil in.

Maar Steven waarom denk jij dat ik op dit forum zit?

Laat het mij jou uitleggen.

Omdat Vodafone niet reageert op een andere manier.

Is dit mij laatste poging om dat dit jullie normaal te laten oplossen.

 

Daarmee wil ik zeggen dat ik hierna andere stappen ga zetten.

 

 

Kram

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Boris,

je hebt er concreet niets aan, maar ik ben wel medestander. Ik ervaar precies dezelfde absoluut waardeloze dienstverlening bij de Vodafone klantenservice (dat ze het nog zo durven te noemen). Hele lange wachttijden, zogenaamde oplossingen die niet blijken te werken en tenslotte niet meer dan "we maken er een case van”.

Dat sommige dingen nu eenmaal in het kader van adequate dienstverlening geen 5 werkdagen kunnen wachten begrijpt men blijkbaar niet. Triest.

In elk geval sterkte gewenst !

Borris
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Bram.

 

Ja ik weet het.

Vodafone moet zich schamen heel erg diep.

Voor wat ze doen.

En dan niks van zich laten horen.

Belachelijk 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic