Hoi,
Ik kwam net bij de Vodafone winkel, om even usb connect port van de Note9 even schoon te laten maken alvorens de reparatie, deden ze dan nog, maar had al de indruk, dat ze geen zin hadden. Toen vroeg ik of ze m'n oplader wilde testen op een ander toestel, om te kijken of de lader daar wel normaal deed. Deden ze niet, ipv deden ze mijn toestel aan een andere kabel en adapter, wat niet uitsluit of het de lader is. Toen op zoek naar een nieiwe lader, ik wilde graag een zwarte, omdat de originele lader zwart is, hadden ze niet en gingen ze ook niet mee kijken naar een oplossing. Toen vroeg ik of ze nog een hardware scan konden doen, om te kijken of echt de camera het is met het defect od iets anders. Weigerde ze te doen, zeiden ze: Doen we enkel doordeweeks s'ochtends vroeg. Da's bullshit, andere medewerkers deden het wel in de avond op vrijdag. En doordeweeks moet ik elke dag heel de dag werken. Kortom, ik vind absoluut niet dat ze me goed geholpen hebben.