Goedemorgen,
Ik maak gebruik om ook hier de klacht die steeds maar niet wordt behandeld. Na maanden heen en weer bellen. In de wacht staan, niet terug gebeld worden raakt mijn geduld op. Het lieftst beeindig ik per direct mijn abonnement, koop ik mijn telefoon af. En maak ik gebruik van het eerder beloofde abonnement.
Zie hieronder de eerste klacht en daar heb ik inmiddels allemaal andere antwoorden op....
Graag wordt ik gebeld door een Vodafone medewerker die beslissingen kan nemen.
Goedemorgen,
Na diverse telefoontjes met de klantenservice over de verlenging van mijn abonnement die ik eind 2016 heb gedaan werd mij geadviseerd een e-mail te sturen. Ik heb diverse keren gebeld week 43 bijvoorbeeld met *moderator edit: naam medewerker verwijderd* en werd beloofd te worden teruggebeld in week 45 door supervisor *moderator edit: naam medewerker verwijderd* om alles in orde te maken. Dit gebeurde nooit en vervolgens sprak ik bijvoorbeeld weer met *moderator edit: naam medewerker verwijderd* eind 2016.
Er is mij toegezegd dat ik gebruik kan maken van de nieuwe voorwaarden die op dit moment gelden zoals de EU bundels. Ik hoefde mijn nieuwe Iphone 6plus niet terug te sturen en opnieuw te verlengen, want als het systeem het toeliet (dat zou eind 2016 zijn) dan kon ik gewoon mijn abonnement kostenloos omzetten naar een RED PRO SELECT abonnement.
Na wel vijf, zes keer bellen met de klantenservice en iedere keer een ander verhaal en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn raakt mijn geduld op. Tijdens ieder telefoongesprek waren de beloften en de voorwaarden weer anders.
Mijn eenvoudige wens en vraag is gewoon het nakomen van de belofte dat mijn abonnement kostenloos wordt aangepast naar een RED PRO SELECT.
Alvast heel veel dank
Met groet
Leon Brouwer
06 *moderator edit: 06-nummer verwijderd. Persoonlijke gegevens mogen niet worden vermeld*